پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۳:۴۴:۳۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲

۲۴ پایگاه فعال انتخاب رشته در سراسر استان/ لیست پایگاه ها در استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در شرح این خبر افزود: فرایند انتخاب رشته داوطلبان هم زمان با انتشار دفترچه در تاریخ ۱۴ مرداد و ثبت کد رشته از طریق سامانه از تاریخ ۱۷ لغایت۲۲ مرداد انجام خواهد شد و بدین منظور سامانه انتخاب رشته مجازی از ۱۳ مرداد برای راهنمایی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل در شرح این خبر افزود: فرایند انتخاب رشته داوطلبان هم زمان با انتشار دفترچه در تاریخ ۱۴ مرداد و ثبت کد رشته از طریق سامانه از تاریخ ۱۷ لغایت۲۲ مرداد انجام خواهد شد و بدین منظور سامانه انتخاب رشته مجازی از ۱۳ مرداد برای راهنمایی داوطلبان قابل دسترسی است.

وی تصریح کرد: این پایگاه شامل اطلاعات لازم به منظور آگاهی بخشی از جزییات روند انتخاب رشته می باشد و تأکید می شود داوطلبان برای بهره گیری ازمشاوره، از خدمات پایگاه که تا پایان انتخاب رشته فعال است، استفاده نمایند.

این مقام مسئول اذعان داشت: داوطلبان انتخاب کد رشته های دانشگاه آزاد می توانند از تاریخ ۱۸ مرداد به مرکز اطلاع رسانی سنجش و پذیرش آزمون دانشگاه آزاد مراجعه نمایند.

قویدل در پایان از داوطلبان و اولیای ایشان خواست تا با کمال آرامش و با اعتماد به مشاورانی که در پایگاه های انتخاب رشته آموزش و پرورش، فعال هستند، با توجه به علایق و توانمندی خود، این قدم بزرگ و سرنوشت ساز را بردارند.

گفتنی است ؛ تعداد شرکت کنندگان در کنکور سال ۱۴۰۱، به تفکیک ۱۱ هزار و ۳۴۸ داوطلب در رشته های ریاضی وانسانی،۶ هزار و۲۲۲ داوطلب در رشته تجربی، یکهزار و ۴۶۱ داوطلب در رشته هنر و یکهزار و ۶۰۹ داوطلب در رشته زبان و در مجموع ۲۰ هزار و ۶۴۰ داوطلب می باشد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید