شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۳:۳۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۷

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان:


بهره برداری از ۲۰۰ پروژه آموزشی در سفر دور دوم رییس جمهور به هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی در خصوص پروژه های قابل افتتاح در سفر دور دوم رییس جمهور به هرمزگان و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: ۲۰۰ پروژه آموزشی در دور دوم سفر رییس جمهور به استان و همزمان با دهه فجر در هرمزگان به بهره […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی در خصوص پروژه های قابل افتتاح در سفر دور دوم رییس جمهور به هرمزگان و همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر اظهار کرد: ۲۰۰ پروژه آموزشی در دور دوم سفر رییس جمهور به استان و همزمان با دهه فجر در هرمزگان به بهره برداری می رسد.
وی با اشاره به اینکه اعتبار پروژه‌های فضای آموزشی از محل اعتبارات دولتی و مشارکت خیرین مدرسه ساز تامین شده است، افزود: برای احداث این پروژه ها بیش از ۱۳۰۰ میلیارد تومان هزینه شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان خاطرنشان کرد: ۲۰۰ پروژه آموزشی در قالب ۸۰۰ کلاس درس با زیربنای ۷۰ هزار و ۴۴۰ مترمربع با حضور رییس جمهور در استان به بهره برداری خواهد رسید.
باوقار ضمن قدردانی از نگاه ویژه استاندار و رییس سازمان نوسازی مدارس کشور به حوزه مدرسه سازی در استان هرمزگان تصریح کرد: در حال حاضر تعداد ۲۶۰ پروژه آموزشی در سراسر استان هرمزگان در حال اجرا می باشد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید