سه شنبه, ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۶:۴۵:۴۳
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۵

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در آیین استقبال از نومعلمان جدیدالورود به عرصه تعلیم و تربیت مطرح نمود:


معلمان از اثرگذارترین گروههای مرجع در جامعه هستند/ به کسوت معلمی خود افتخار کنید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، آیین استقبال از نومعلمان جدید الورود به عرصه تعلیم و تربیت هرمزگان با حضور محمد قویدل، مدیرکل اموزش و پرورش استان؛ عباس نجار، رئیس مرکز توسعه، بهسازی و ارتقای توانمندی سرمایه انسانی دانشگاه فرهنگیان؛ علی بهرامشاهی، رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان؛ مسوولین، معلمین و دبیران ماده ۲۸ جدید […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، آیین استقبال از نومعلمان جدید الورود به عرصه تعلیم و تربیت هرمزگان با حضور محمد قویدل، مدیرکل اموزش و پرورش استان؛ عباس نجار، رئیس مرکز توسعه، بهسازی و ارتقای توانمندی سرمایه انسانی دانشگاه فرهنگیان؛ علی بهرامشاهی، رئیس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان؛ مسوولین، معلمین و دبیران ماده ۲۸ جدید الاستخدام در دانشگاه فرهنگیان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این آیین گفت: فرهنگیان عزیز باید به کسوت معلمی خود افتخار کنند؛ چرا که یکی از اثرگذارترین گروه‌ها در میان اقشار مختلف هستند که هر چقدر جایگاهشان والاتر و نهادمندتر باشد جامعه هدف و سایر بخش‌ها، فرهیختگی خودش را از آنان خواهد گرفت.

وی ادامه داد: در دولت سیزدهم اتفاقات خوبی در زمینه جذب معلمان صورت گرفته است و استان هرمزگان در مقایسه با سال گذشت در پذیرش دانشجویان در دانشگاه فرهنگیان، رشد صد در صدی داشته است. همچنین در زمینه استخدام ماده ۲۸ معلمان نیز رشد چشمگیری داشته است که در طی سالهای اخیر بی سابقه و درخشان بوده است.

در حاشیه این مراسم از خانواده شهید حسن طالبی و نومعلمان برتر در جشنواره های علمی، فرهنگی و قرآنی تقدیر شد و گروه سرود پیشتازان از دبستان دخترانه شهید عیسی حیدری و گروه موسیقی کروم از هنرستان هنرهای زیبا در جمع فرهنگیان، هنرنمایی کردند.

گفتنی است بر اساس نتایج آزمون استخدام آموزگاری که در شهریورماه اعلام شد ۲۹۶ آموزگار آموزش ابتدایی و استثنایی در استان پذیرفته شدند و با توجه به کمبود معلم، ۱۷۵ نفر نیز در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش و در کلاسهای درس حضور دارند.

از طریق آزمون دبیری و هنرآموزی نیز بیش از ۲۰۰ نفر معلم جذب شدند و قریب به ۱۵۰ نفر نیز در مرحله تکمیل ظرفیت پذیرش خواهند شد و به مدارس استان راه پیدا خواهند کرد. همچنین ۷۰۰ نفر از فارغ التحصیلان دانشگاه فرهنگیان نیز در حال حاضر در مدارس مشغول آموزش هستند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید