جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۲:۰۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۴

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان:


برگزاری جلسه کمیته اجرائی سومین جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل افزود: این جشنواره با هدف تقویت وتعمیق فرهنگ مطالعه،انجام تحقیق و پژوهش فردی و گروهی و ایجاد زمینه مشارکت و تقویت مهارت کار گروهی در بین دانش آموزان در سه مرحله منطقه ای، استانی و کشوری با ۱۰ عنوان مسابقه(ادبیات و علوم انسانی – نجوم […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل افزود: این جشنواره با هدف تقویت وتعمیق فرهنگ مطالعه،انجام تحقیق و پژوهش فردی و گروهی و ایجاد زمینه مشارکت و تقویت مهارت کار گروهی در بین دانش آموزان در سه مرحله منطقه ای، استانی و کشوری با ۱۰ عنوان مسابقه(ادبیات و علوم انسانی – نجوم – نانوفناوری – زیست فناوری – سلولهای بنیادی و پزشکی بازساختی – حمل نقل پیشرفته و حوزه فضایی – آزمایشگاه علوم تجربی – انرژی های نوین – کدنویسی- گیاهان دارویی و طب ایرانی و رباتیک) برگزار خواهد شد.

وی در ادامه گفت:هرمزگان در دو دوره اول و دوم به ترتیب با ۲۴ و ۶۱ دانش آموز برتر کشوری و کسب رتبه ششم و هفتم کشوری جایگاه بسیار خوبی در کشور داشته و بین ده رتبه برتر قرار گرفت.

وی هدف از برگزاری این جلسه را برنامه ریزی برای فراهم نمودن بسترهای لازم جهت ترغیب دانش آموزان برای حضور حد اکثری،برنامه ریزی جهت نظارت بر عملکرد مناطق و تمهید مقدمات برگزاری مطلوب سومین دوره جشنواره عنوان کرد.

درادامه هر یک از اعضای کمیته اجرائی پیشنهادات و نقطه نظرات خود را جهت اجرای هر چه بهتر جشنواره و داوری آثار عنوان نمودند.

قابل ذکر است ثبت نام دانش آموزان تا هفته سوم اسفند ماه در سامانه همگام فعال است و دانش آموزان با دریافت نام کاربری و رمز خود از مدرسه محل تحصیل می توانند در این جشنواره ثبت نام نمایند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید