جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۰۷:۱۷:۴۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۵۱

در جلسه روسای آموزش و پرورش مناطق آموزشی استان انجام شد


بررسی وضعیت پیشرفت شاخص های آموزشی و پرورشی مناطق آموزشی استان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از بررسی وضعیت پیشرفت شاخص های آموزشی و پرورشی مناطق آموزشی استان هرمزگان خبرداد. قویدل گفت: روسای آموزش و پرورش مناطق ۲۲گانه آموزشی هرمزگان طی جلسه ای که با حضور شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش بصورت ویدئو کنفرانس […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از بررسی وضعیت پیشرفت شاخص های آموزشی و پرورشی مناطق آموزشی استان هرمزگان خبرداد.
قویدل گفت: روسای آموزش و پرورش مناطق ۲۲گانه آموزشی هرمزگان طی جلسه ای که با حضور شورای معاونین اداره کل آموزش و پرورش بصورت ویدئو کنفرانس برگزار شد وضعیت پیشرفت شاخص های آموزشی و پرورشی مناطق تحت مدیریت خود را گزارش و مورد بررسی و ارزیابی قرار گرفت و هر کدام از روسای مناطق گزارشی از عملکرد خود را ارائه و برنامه های خود را تشریح نمودند.
قویدل افزود: قبلا میزان شاخص های هر منطقه طی تفاهم نامه ای تعیین و بین مناطق ۲۲گانه آموزشی استان و مدیرکل آموزش و پرورش به امضا رسیده بود که روند انجام و اجرای آن توسط روسای مناطق گزارش داده شد و نکات لازم در این جلسه مطرح گردید.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید