پنجشنبه, ۹ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۰:۳۸
دسته بندی: اخبار استانها
تاریخ انتشار: ۰۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۸

برنامه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ وزارت آموزش و پرورش

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، به اطلاع پذیرفته شدگان می رساند تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص مسایل مرتبط با دوره ی مهارت آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی https://cfu.ac.ir و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو به نقل از اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان هرمزگان، به اطلاع پذیرفته شدگان می رساند تنها مرجع اطلاع رسانی در خصوص مسایل مرتبط با دوره ی مهارت آموزی، پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان به نشانی https://cfu.ac.ir و پرتال معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی به نشانی https://cfu.ac.ir/moavenateamoozesh می باشد.

برنامه ثبت نام پذیرفته شدگان نهایی آزمون استخدامی سال ۱۳۹۹ وزارت آموزش و پرورش دارای سه مرحله اصلی است که جزییات آن به شرح ذیل اعلام می گردد:

مرحله اول:مشاهده محل آموزش دوره مهارت آموزی و ثبت نام غیرحضوری

پذیرفته شدگان می بایست برای اطلاع از محل آموزش دوره مهارت آموزی خود و ثبت نام غیرحضوری از ساعت ۱۵ روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ تا ساعت ۱۲ شب روز شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۵ به نشانی hr.cfu.ac.ir مراجعه نمایند.

پذیرفته شدگان می بایست پس از مراجعه به آدرس فوق، در قسمت «پذیرش مهارت آموزان» با استفاده از «کد داوطلبی» و «کد ملی» وارد سامانه شوند و در این صفحه علاوه بر مشاهده مشخصات و رشته، استان و پردیس یا مرکز محل آموزش خود را که یکی از پردیس ها یا مراکز دانشگاه فرهنگیان در کل کشور می باشد مشاهده نمایند و فرایند بارگذاری مدارک و ثبت نام غیرحضوری خود را تا انتها ادامه دهند.

پذیرفته شدگان پس از مشخص شدن استان و پردیس محل آموزش و ثبت نام غیرحضوری، می بایست به سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود مراجعه نمایند و اطلاعیه ها و برنامه های مربوط به دوره مهارت آموزی را از طریق این سایت دریافت نمایند. همچنین شماره تلفن و آدرس محل آموزش مهارت آموزان در این سایت برای پاسخگویی حضوری و یا تلفنی مشخص شده است.

مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در ثبت نام غیرحضوری:

اسکن کلیه صفحات شناسنامه.

اسکن پشت و روی کارت ملی.

اسکن عکس پرسنلی زمان ثبت نام در آزمون استخدامی.

اسکن کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت (برای برادران).

اسکن آخرین مدرک تحصیلی.

اسکن گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).

اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).

تذکر ۱:پیشنهاد می شود جهت ورود به سامانه آموزشی دوره مهارت آموزی (سامانه مروارید) از مرورگرهای کروم و یا فایرفاکس استفاده شود.

تذکر۲: افرادی که با استفاده از مراحل فوق نتوانند وارد سامانه ثبت نام شوند، احتمالا از سوی وزارت آموزش و پرورش به عنوان پذیرفته شده نهایی، به دانشگاه فرهنگیان معرفی نشده اند و بنابراین تماس با دانشگاه فرهنگیان بلااثر خواهد بود.

تذکر ۳: توصیه می شود مهارت آموزان به هیچ وجه، رمز عبور خود را تا پایان دوره، تغییر ندهند تا دچار مسائلی مانند فراموشی رمز و یا سایر مشکلات سیستمی نشوند.

تذکر ۴ : مهارتآموزانمی بایست در صورت بروز مشکل در هریک از مراحل ثبت نام (با استفاده از شماره تلفن های مندرج در سایت استان محل آموزش) به مسئول ذیربط مراجعه نموده و از مراجعه حضوری و یا تماس تلفنی با سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری نمایند.

تذکر۵: افرادی که فاقد «گواهی های ICDL » و «روخوانی و روان خوانی قرآن» می باشند تا پایان دوره مهارت آموزی فرصت دارند تا دوره های فوق را در موسسات مورد تایید وزارت آموزش و پرورش (مندرج در اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش) گذرانده و گواهی آن را به استان محل آموزش خود تحویل نمایند.

مرحله دوم : ثبتنامحضوری

ثبت نام حضوری بر اساس برنامه اعلام شده در سایت مدیریت امور پردیس های استانِ محل آموزشِ مهارت آموز انجام خواهد شد و تنها از کسانی به عمل خواهد آمد که اقدام به ثبت نام غیرحضوری کرده باشند. مدارک مورد نیاز برای ثبت نام حضوری عبارتند از:

ارائه کپی برابر با اصل سند تعهدنامه محضری (مجوزهای شماره ۹۳۱۶۷ مورخ ۱۳۹۹/۰۲/۳۱ و شماره ۱۵۱۶۱۰ مورخ ۱۳۹۸/۰۳/۲۷ وشماره ۱۶۰۴۹۱ مورخ ۱۳۹۸/۰۴/۰۱ سازمان اداری و استخدامی کشور) به محل آموزش دوره مهارت آموزی جهت ضبط در پرونده آموزشی الزامی می باشد.

پرینت ثبت نام غیرحضوری در سامانه آموزشی دانشگاه.

اصل و کپی مدرک تحصیلی.

اصل و کپی شناسنامه.

اصل و کپی کارت ملی.

اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت خدمت (برای برادران).

اصل و کپی گواهی ICDL (درصورت دارا بودن).

اسکن گواهی روخوانی و روان خوانی قرآن (درصورت دارا بودن).

تذکر۶: عدممراجعهحضوری پذیرفته شدگان، طبق برنامه اعلامی مدیریت امور پردیس های استان مربوطه به معنی انصراف از دوره تلقی می شود.

مرحله سوم:شروعونحوهبرگزاری دوره مهارت آموزی

دوره مهارت آموزی شامل دو پودمان می باشد که پودمان نخست آن طبق برنامه اعلام شده در سایت محل آموزش مهارت آموزان، از روز سه شنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۸ آغاز می شود. مهارت آموزان می بایست پس از ثبت نام غیرحضوری، تمامی اطلاعیه های سایت دانشگاه فرهنگیان استان محل آموزش خود را پیگیری و براساس برنامه اعلامی استان محل آموزش، اقدام نمایند. در صورتی که مهارت آموزان طبق مراحل مشخص شده اقدام نکنند امکان شرکت در امتحانات پایان پودمان و متعاقباً دریافت حکم استخدامی توسط وزارت آموزش و پرورش را نخواهد داشت.

تذکر۷: پودمان اول این دوره مهارت آموزی، به دلیل شرایط حال حاضر کشور و جلوگیری از شیوع بیماری کرونا، به صورت الکترونیکی (آنلاین و آفلاین) برگزار می شود. بدین منظور علاوه بر برگزاری تعدادی کلاس آنلاین (براساس برنامه اعلام شده از استان محل آموزش)، بسته های یادگیری (به صورت ارائه فیلم یا کتب آموزشی) در آدرس ftp://file.cfu.ac.ir در نظر گرفته شده است که از تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۰۱ نیز در دسترس و قابل استفاده می باشد.

تذکر۸: پاسخگویی به مشکلات مهارت آموزان پس از ورود به سامانه و مشخص شدن محل آموزش، برعهده ی استان محل برگزاری دوره می باشد. لذا اکیداً از مراجعه حضوری یا تلفنی مهارت آموزان به سازمان مرکزی دانشگاه فرهنگیان خودداری شود.

تذکر۹: بهمهارتآموزانمحترمتوصیه می شود جهت آگاهی بیشتر از نحوه برگزاری دوره، اطلاعیه های وزارت آموزش و پرورش را مطالعه نمایند. همچنین تا پایان دوره، اطلاعیه های پرتال اصلی دانشگاه فرهنگیان (cfu.ac.ir) را پیگیری نمایند. بدیهی است دانشگاه فرهنگیان اخبار مندرج در سایر مراجع اطلاع رسانی، اعم از سایت های خبری و شبکه های اجتماعی را تایید نکرده و هیچ مسئولیتی در قبال آنها ندارد.

تذکر ۱۰: مسئولیت ناشی از بی توجهی به مفاد این اطلاعیه و اطلاعیه های بعدی مندرج در پرتال دانشگاه فرهنگیان، بر عهده مهارت آموزان می باشد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید