پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۵۶:۵۲
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۱ - ۲۱:۴۷

مراسم استقبال از پیکر مطهر شهید گمنام در آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، همزمان با سوگواری دخت مکرمه نبی اکرم فاطمه زهرا (س) ، مراسم استقبال، تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در دستان دانش آموزان ناحیه یک بندرعباس و همکاران فرهنگی این ناحیه آموزشی برگزار شد. برگزاری محفل معنوی انس با قرآن و محافل […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، همزمان با سوگواری دخت مکرمه نبی اکرم فاطمه زهرا (س) ، مراسم استقبال، تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس در دستان دانش آموزان ناحیه یک بندرعباس و همکاران فرهنگی این ناحیه آموزشی برگزار شد.

برگزاری محفل معنوی انس با قرآن و محافل و مجالس عزاداری در مدارس ناحیه یک از جمله دبستان دخترانه شهید اله پرست، دبیرستانهای نامجو ،صدرا و دبستان و دبیرستان غیر دولتی‌ دخترانه و پسرانه شجره طیبه ندسا در کنار استقبال از شهید گمنام فضای معنوی این مدارس را دوچندان کرد.

مسلم بازیار نسب مدیر ناحیه یک بندرعباس در حاشیه این مراسم گفت: شهدا چراغ های درخشان هدایت هستند که جان خود در راه خدا و دفاع از ارزش های الهی فدا نموده اند.

وی اضافه کرد: شهدا حق بزرگی بر گردن ما دارند و وظیفه داریم در سنگر تعلیم و تربیت فرزندانی در تراز انقلاب اسلامی تربیت کنیم.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید