شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۵۸:۳۲
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷

در راستای بررسی وضعیت و کارکرد تجهیزات و امکانات هنرستان های استان؛


بازدید مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به همراه استاندار هرمزگان، مسئولین استانی و شهرستانی از هنرستان پسرانه پیشرفت و توسعه شهرستان حاجی آباد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به همراه مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، مسئولین استانی و شهرستانی از هنرستان پسرانه پیشرفت و توسعه شهرستان حاجی آباد بازدید نمود. هنرستان شبانه روزی ۱۸ کلاسه حاجی آباد دارای ۶۰۰۰ مترمربع زیر بنا و ساختمان آموزشی و خوابگاه به ظرفیت […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به همراه مهدی دوستی، استاندار هرمزگان، مسئولین استانی و شهرستانی از هنرستان پسرانه پیشرفت و توسعه شهرستان حاجی آباد بازدید نمود.

هنرستان شبانه روزی ۱۸ کلاسه حاجی آباد دارای ۶۰۰۰ مترمربع زیر بنا و ساختمان آموزشی و خوابگاه به ظرفیت ۱۲۰ نفر و برخورداری از امکاناتی چون نمازخانه، کارگاه و سرایداری و… می باشد و این هنرستان بعد از حدود ۱۲ سال تکمیل، تجهیز و آماده بهره برداری می باشد.

گفتنی است در حاشیه این بازدید، مدیرکل آموزش ‌وپرورش هرمزگان به همراه مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از آموزشگاه در حال ساخت واقع در مسکن مهر حاجی آباد بازدید نمود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید