یکشنبه, ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۳:۵۶:۳۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۰

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان مطرح کرد:


نوسازی مدارس هرمزگان حائز رتبه نخست در حوزه مشارکتها و برنامه ریزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی ضمن قدردانی از حمایت و همراهی خیرین نیک اندیش اظهار کرد: اداره کل نوسازی مدارس با همت جهادی همکاران توانست در ارزیابی عملکرد سازمان نوسازی مدارس کشور در حوزه مشارکتها و برنامه ریزی رتبه نخست را کسب نماید. وی با اشاره به اینکه نوسازی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی ضمن قدردانی از حمایت و همراهی خیرین نیک اندیش اظهار کرد: اداره کل نوسازی مدارس با همت جهادی همکاران توانست در ارزیابی عملکرد سازمان نوسازی مدارس کشور در حوزه مشارکتها و برنامه ریزی رتبه نخست را کسب نماید.
وی با اشاره به اینکه نوسازی مدارس هرمزگان در حوزه جذب مشارکت های مردمی همیشه پیشتاز است، افزود: این اداره کل در ۶ ماهه اول سالجاری براساس ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۲ سازمان نوسازی مدارس کشور در حوزه مشارکتها و برنامه ریزی رتبه نخست را کسب کرد.
وی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از زحمات استاندار و مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در حوزه تقویت مشارکت های مردمی خاطرنشان کرد: افزایش میزان مشارکت مردمی در حوزه آموزش و پرورش و مدرسه سازی از اولویت های جامعه بوده چرا که آینده فرزندان این مرز و بوم بسیار مهم می باشد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید