شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۰:۰۸:۱۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۱

پیام مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به مناسبت روز دانش آموز


بیت اللهی: ۱۳ آبان نقطه عطفی در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، در پیام ایرج بیت اللهی آمده است: یوم‌‌الله سیزده آبان، در تاریخ باشکوه ایران اسلامی، یادآور سه رویداد مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش‌آموزان مظلوم در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر سفارت آمریکا در سال ۵۸ توسط دانشجویان […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، در پیام ایرج بیت اللهی آمده است:

یوم‌‌الله سیزده آبان، در تاریخ باشکوه ایران اسلامی، یادآور سه رویداد مهم تبعید حضرت امام خمینی(ره) به ترکیه در سال ۱۳۴۳، به شهادت رساندن دانش‌آموزان مظلوم در آستانه پیروزی انقلاب اسلامی و تسخیر سفارت آمریکا در سال ۵۸ توسط دانشجویان پیرو خط امام(ره) است.

بدون تردید این رویدادها که هر کدام به نوبه خود از تاثیرگذارترین حوادث تاریخ معاصر ایران است، گواه محکمی بر عزت و اقتدار ملت شریف ایران اسلامی به رهبری امام راحل در مبارزه با استکبار جهانی است.

گرامیداشت این ایام الله که
نقطه عطفی در تاریخ استکبارستیزی ملت ایران و یادآور ایستادگی در برابر قدرت های سلطه گر و صیانت از آرمان‌های درخشان انقلاب اسلامی است، به نام روز دانش آموز افتخاری است که جامعه آموزش و پرورش کشور باید در پاسداشت آن و آرمان‌های حاصله نهایت هوشیاری و بصیرت را داشته باشند.

اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان با گرامیداشت این رخداد مهم، یاد رشادت‌های همه دانش آموزانی که در راه صیانت از آرمان‌های انقلاب در صحنه دفاع از کیان این مرز و بوم نقش آفرین بوده اند و بسیاری نیز به خیل عظیم شهادت نائل شدند را گرامی می دارد.
نوجوانانی و جوانانی که با آگاهی و شعور اسلامی و انقلابی و با اراده استوار و پرچم آزادی‌خواهی و استقلال‌طبی در دست، جان خود را فدا کردند تا اسلام و ایران همواره سرفراز بماند.

یاد و خاطره حضرت امام راحل و شهدای والامقام و معزز انقلاب اسلامی را گرامی میداریم و یوم‌الله ۱۳ آبان، روز دانش‌آموز و روز ملی استکبارستیزی، را به همه حماسه‌آفرینان؛ دانش‌آموزان عزیز، معلمان گرانقدر و ملت همیشه در صحنه استان هرمزگان تبریک عرض نموده و امیدواریم که امواج توفنده بیداری اسلامی و حرکت های استکبار ستیزی در اقصی نقاط عالم هیمنه شیاطین مستکبر را فرو ریزد و خیال خام و خواب خوش عمال آنان را در نهضت بیداری ملت ها پریشان سازد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید