شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۳:۰۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۱۲

در راستای اجرای برنامه های راهبردی آموزش و پرورش هرمزگان و استفاده از ظرفیت شبکه استانی؛


جلسه مشترک مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با قائم مقام صدا و سیمای مرکز خلیج فارس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به همراه محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با محسن رئیسی، قائم مقام صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در راستای گسترش ارتباطات و استفاده از ظرفیت شبکه استانی دیدار و گفتگو کرد.. قویدل طی این نشست ضمن […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان به همراه محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل با محسن رئیسی، قائم مقام صدا و سیمای مرکز خلیج فارس در راستای گسترش ارتباطات و استفاده از ظرفیت شبکه استانی دیدار و گفتگو کرد..

قویدل طی این نشست ضمن قدردانی از صداوسیمای مرکز خلیج فارس برای حضور فعالانه و همدلانه با نظام آموزش و پرورش استان در پوشش موضوعات و رویدادهای آموزشی و فرهنگی، استفاده از ظرفیت ها و توانایی‌های مشترک میان شبکه استانی و مجموعه آموزش و پرورش استان را یک ضرورت دانست.

گفتنی است انعقاد تفاهم نامه با محوریت اجرای برنامه‌های مشترک، ساخت و تولید محتوا در مدارس و حضور نخبگان دانش آموز و پیشکسوتان در برنامه‌های تولیدی صدا و سیما، از جمله محورهای این جلسه مشترک بود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید