شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۰۰:۵۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۸:۰۷

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس در مراسم گرامیداشت هفته سوادآموزی عنوان کرد:


دانش اصلی ترین شاخص شخصیت انسان است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مراسم استانی گرامیداشت هفته سوادآموزی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، احمد جعفری معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان و کلیه مسئولین سوادآموزی استان در کانون فرهنگی تربیتی غدیر […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مراسم استانی گرامیداشت هفته سوادآموزی با حضور حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، احمد جعفری معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان و کلیه مسئولین سوادآموزی استان در کانون فرهنگی تربیتی غدیر بندرعباس برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس عنوان داشت: زنده نگه داشتن حرکت مهم امام خمینی که نهضت سوادآموزی را پایه گذاری کرد؛ بسیار ارزشمند است و نهضت یکی از مجموعه های پربرکت است که آثار فراوانی را به همراه دارد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عبادی زاده ادامه داد: بیش از ۴ دهه از عمر مبارک انقلاب اسلامی می گذرد و ما شاهد اتفاقات مبارکی بوده ایم که وضعیت کشورمان را در مقیاس جهانی در حوزه سواد بالا ببرد.

وی با اشاره به خبر مسرت بخش رویکرد گام دوم نهضت سوادآموزی تصریح کرد: این گام که آموزش سوادهای لازم و نوین را برای فراگیران به همراه دارد، رویکرد جدیدی است و با توجه به اینکه بی سوادان مطلق کمی در استان داریم؛ این مسیر کوتاه تر می شود.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان با اشاره به رویکرد جدید در نهضت سوادآموزی در پوشش خلاهای جامعه خاطر نشان کرد: این خلا در دو حوزه است و فراگیری مهارت و سبک زندگی اجتماعی افراد می باشد.

وی افزود: مهارت از بابت اینکه توانایی انجام دادن کاری را داشته باشد و سبک زندگی اجتماعی که فرد در دوره های آغازین باید چگونگی رفتار با محیط پیرامون و قوانین و مقررات را بیاموزد و به خانواده احترام بگذارد.

عبادی زاده یادآور شد: مهارت و سبک زندگی اجتماعی فراتر از سطح خواندن و نوشتن است و دانش آموزان چگونه زیستن را آموزش ببینند.

امام جمعه بندرعباس در پایان گفت: رویکرد قرآنی در نهضت سوادآموزی بسیار مهم است چرا که فراگیران هم قرآن و هم معارف ارزشمند قرآن که همان سبک زندگی دینی و اسلامی را فرا می گیرند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید