چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۹:۱۳:۴۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۹

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان خبر داد:


اولین آزمون استخدامی فرهنگیان سال ۱۴۰۲در هرمزگان با مشارکت ۸۴۴۱ داوطلب برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از برگزاری اولین آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در سال ۱۴۰۲ با مشارکت ۸۴۴۱ نفر داوطلب در هرمزگان خبر داد. قویدل گفت: این آزمون فردا جمعه ۸ اریبهشت ماه ۱۴۰۲ […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از برگزاری اولین آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی در سال ۱۴۰۲ با مشارکت ۸۴۴۱ نفر داوطلب در هرمزگان خبر داد.

قویدل گفت: این آزمون فردا جمعه ۸ اریبهشت ماه ۱۴۰۲ همزمان با سراسر کشور از ساعت ۸ صبح لغایت ۱۲برگزار می گردد. آزمون مذکور در ۵ منطقه و دو ناحیه استان شامل مناطق و نواحی، رودان، میناب، قشم،بندر لنگه ،جاسک و نواحی۱و۲ بندرعباس با مشارکت ۶۶۷۵ نفر داوطلب زن و ۱۷۶۶ نفر داوطلب مرد در ۵۶ حوزه برگزاری آزمون، جهت جذب معلم در رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی برابر ۴۱۲ نفر شامل ۵۷ سهمیه برای آموزگاری استثنایی و۴۱۲ نفر ویژه ابتدایی خبر داد که ۳۰۶ نفر سهمیه معادل ۶۵درصد سهمیه برای مردان و۱۶۳ سهمیه معادل ۳۵ درصد سهمیه برای زنان تخصیص داده شده است.

قویدل افزود: یازده هزارو سیصد و چهل و یک داوطلب نفر معادل ۲۴ برابر سهمیه ۴۶۹ نفره استان در این آزمون نام نویسی کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: ۱۴۶ سهمیه معادل ۳۱/۱۳درصد سهمیه به ایثارگران اختصاص یافته است.

وی خاطر نشان ساخت: حوزه های برگزاری امتحانات آماده و اقدامات لازم جهت برگزاری هرچه بهتر این آزمون انجام، وامکانات و شرایط لازم فراهم گردیده است.

لازم به ذکر است آزمون شامل دو دفترچه می باشد که دفترچه عمومی شامل ۱۰۰ سوال و ۱۱۰ دقیقه زمان پاسخگویی و دفترچه اختصاصی ۱۳۵ سوال و ۱۳۵ دقیقه زمان پاسخگویی می باشد.

وی برای کلیه داوطلبان شرکت کننده آرزوی موفقیت کرد و افزود: امیدواریم آزمون در شرایط مطلوب، با رعایت مقررات و ضوابط اجرایی در استان برگزار گردد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید