شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۸:۳۳
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

همزمان با برگزاری سومین جشنواره ملی تئاتر درسی در میناب:


دانش آموزان قمی با اجرای تئاتر کلید حل معما برگزیده سومین جشنواره ملی تئاتر درسی ایران شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، سومین جشنواره ملی تئاتر درسی ایران با حضور ۱۵۰ دانش آموز به همراه سرپرست و مربی در قالب ۲۵ تیم هنری در شهرستان میناب برگزار شد. در روز نخست نمایش «کوچک‌های بزرگ» از میناب، «اثر ارغوان در یک قاب» از رودان و «سلامتی در گرو تصمیم درست» […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، سومین جشنواره ملی تئاتر درسی ایران با حضور ۱۵۰ دانش آموز به همراه سرپرست و مربی در قالب ۲۵ تیم هنری در شهرستان میناب برگزار شد.

در روز نخست نمایش «کوچک‌های بزرگ» از میناب، «اثر ارغوان در یک قاب» از رودان و «سلامتی در گرو تصمیم درست» از پارسیان استان هرمزگان، «تله پورت علمی» از البرز، «مجسمه شاهنامه خوان» از لرستان، «معرفی اعداد اعشار» از عنبرآباد کرمان، «کسر بازیگوش» از سمنان، «زیبا مانند گل» و «پاستیلی که شیرین نبود» از تهران، «هدهد» از خراسان جنوبی و «سفر پر ماجرا» از زنجان به روی صحنه رفت.

در روز دوم نیز آثار «آداب دوستی» از آبادان خوزستان، «اصطکاک دوستان» از یزد، «جادوی تقارن مرکزی» از چناران خراسان رضوی، «هفت خوان رستم» از شیراز، «قانون بدنی» از پاکدشت تهران، «اتوبوس پر ماجرا» از لاهیجان گیلان، «چشمه و سنگ» از بندرعباس هرمزگان در نوبت صبح و در نوبت عصر نیز آثار «صفر فرشته» از نظرآباد البرز، «کلید حل معما» از قم، «بلبل باهوش» از دیر بوشهر، «احساسات ما» از میناب هرمزگان و «نمایش همسایگان» از بابلسر مازندران به نمایش درآمد.

شایان ذکر است، در پایان این جشنواره دانش آموزان قمی با اجرای تئاتر کلید حل معما برگزیده سومین جشنواره ملی تئاتر درسی ایران شدند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید