دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۳۷:۵۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۳

مدیرکل آموزش و پرورش در جمع نیروهای ستادی آموزش ابتدایی مناطق ۲۳گانه آموزشی استان هرمزگان؛


در انتصاب مدیران به‌عنوان حلقه اتصال بین مدرسه و والدین دقیق و حساس باشیم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، گردهمایی معاونین آموزشی، روسای نمایندگی، کارشناس مسئولان و کارشناسان گروه‌های آموزش دوره ابتدایی مناطق ۲۳گانه آموزشی استان هرمزگان با حضور محمد قویدل، مدیر کل آموزش و پرورش استان، حوریه حاجی زاده، معاون آموزش ابتدایی هرمزگان و روسای ادارات دوره اول و دوم آموزش ابتدایی با تاکید بر […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، گردهمایی معاونین آموزشی، روسای نمایندگی، کارشناس مسئولان و کارشناسان گروه‌های آموزش دوره ابتدایی مناطق ۲۳گانه آموزشی استان هرمزگان با حضور محمد قویدل، مدیر کل آموزش و پرورش استان، حوریه حاجی زاده، معاون آموزش ابتدایی هرمزگان و روسای ادارات دوره اول و دوم آموزش ابتدایی با تاکید بر برنامه عملیاتی مدارس، جذب دانش آموزان بازمانده از تحصیل و توجه به توانمندسازی نیروی انسانی در مدرسه نمونه دولتی جامعه الصادق ناحیه ۱ بندرعباس برگزار شد.
محمد قویدل ضمن تشکر از مناطق ۲۳ گانه آموزشی بابت آماده‌سازی مدارس در قالب پروژه مهر با توجه به شرایط سخت استان و گرمای بی‌سابقه در تابستان، عنوان کرد: آغاز مهر با مهرورزی در دوره ابتدایی که پایه و اساس کار است، قوی‌ و منسجم‌ شروع شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به اهمیت پیدا کردن مدارس عادی دولتی در دولت سیزدهم تصریح کرد: افتخاری بزرگ است که مناطق کم برخوردار استان از تحولی اساسی در زمینه آموزش برخوردار شدند و همه دانش‌آموزان با عدالت آموزشی برقرار شده دارای شرایط یکسانی هستند که بتوانند به درجات بالاتری از علم و دانش برسند.

وی در راستای منویات مقام معظم رهبری با محوریت جهاد تبیین گفت: مدیران باید در حکم ناجی دانش‌آموزان باشند و هرچه این حلقه اتصال محکم و منسجم تر باشد شاهد شکوفایی های بیشتری هستیم.

قویدل خاطر نشان کرد: از ۴ شاخص وزارتی در ۳ شاخص بالاتر از میانگین کشوری بودیم و در شاخص های ثبت‌نام دانش‌آموزان و سنجش پیش‌از دبستان جایگاه اول کشور را کسب کرده‌ایم و باید در شناسایی، جذب و نگه‌داشت دانش‌آموزان تلاش حداکثری داشته باشیم.

گفتنی است مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان داشتن برنامه عملیاتی و کیفیت بخشی در مدارس را مهم قلمداد کرد که باید در بازدید از مدارس مورد توجه قرار گیرد.

و در پایان با توجه به رشد شاخص‌های کیفی و کمی معاونت‌ آموزش ابتدایی در سال ۱۴۰۱-۱۴۰۲ از مناطق ۲۳ گانه آموزش تقدیر شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید