جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۶:۱۵:۲۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۶

با حضور مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزارشد


جلسه تخصصی سرگروه های مدیران مدارس متوسطه اول و دوم نظری استان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، جلسه تخصصی سرگروه های مدیران مدارس متوسطه اول و دوم نظری استان با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش، پانزدهم دی ماه جاری در محل سالن کنفرانس ساختمان معاونت پرورشی اداره کل برگزارشد. این جلسه در دوبخش عمومی و تخصصی، کارگاهی برگزار گردید که با توجه به […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، جلسه تخصصی سرگروه های مدیران مدارس متوسطه اول و دوم نظری استان با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش، پانزدهم دی ماه جاری در محل سالن کنفرانس ساختمان معاونت پرورشی اداره کل برگزارشد. این جلسه در دوبخش عمومی و تخصصی، کارگاهی برگزار گردید که با توجه به اعلام برنامه عملیاتی سالانه گروه مدیران مدارس متوسطه اول و دوم نظری کشور ، نشست تخصصی تشریح برنامه های عملیاتی گروه مدیران بصورت کارگاهی برگزار و در این کارگاه تخصصی محورها و میزهای برنامه عملیاتی مورد بررسی قرار گرفت و اعضای کارگروه های استانی گروه مدیران تعیین شدند .
محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش نیز نسبت به تجربه گردانی از سوی مدیران تاکید، ایده ها و تجارب موفق مدیران مدارس استان را مهم و نشر و انعکاس ان به سایر مدیران را موجب هم افزایی و ارتقاء عملکرد مدیران و مدارس دانست.
قویدل در این جلسه با اشاره به نقش مهم سرگروه مدیران در برنامه ریزی،مشاوره،نظارت و اجرای برنامه سالانه گروه مدیران افزود: هرچه نمایندگان مدیران با پشتکار بیشتر به اجرای برنامه بپردازند شاهد موفقیت بیشتر مدارس و ارتقاء تمامی شاخص های موجود و مربوط در مدارس و مناطق خواهیم بود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید