شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۸:۵۸:۱۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸

از سوی معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش؛


مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان تجلیل شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از سوی معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس سازمان دانش آموزی و قائم مقام سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و تجلیل شد. اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش از تلاشها و همکاریهای […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان از سوی معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس سازمان دانش آموزی و قائم مقام سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و تجلیل شد.

اصغر باقرزاده، معاون پرورشی و فرهنگی و رئیس سازمان دانش آموزی وزارت آموزش و پرورش از تلاشها و همکاریهای محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان درجهت تحقق و پیشبرد اهداف برنامه های این سازمان با اهدای لوح تقدیری توسط معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان تجلیل شد.

همچنین طی ارزیابی به عمل آمده توسط وحید بیگدلی قائم مقام سازمان دانش آموزی کشور، استان هرمزگان در زمینه فعالیت های اردو و گردشگری و روابط عمومی جزء چهار استان برتر کشور در میان سایر استان‌ها قرار گرفته است.

گفتنی است لوح تقدیر و حکم انتصاب مدیر کل آموزش و پرورش استان به عنوان رئیس شورای برنامه ریزی سازمان دانش آموزی استان هرمزگان توسط محمود غیبی، معاون پرورشی اداره کل آموزش و پرورش به وی اهدا شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید