شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۵۲:۳۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۴۴

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان در آیین نمادین زنگ مهر و مقاومت در مدارس استان؛


۴۳۰ هزار دانش آموز هرمزگانی راهی کلاس درس شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، زنگ مدارس به صورت نمادین در آیین متمرکز استانی آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدایی دولتی عادی محبوبه دانش با حضور نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس، استاندار هرمزگان، زارعی رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، خانواده معظم شهدا، […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، زنگ مدارس به صورت نمادین در آیین متمرکز استانی آغاز سال تحصیلی جدید در مدرسه ابتدایی دولتی عادی محبوبه دانش با حضور نماینده ولی فقیه درهرمزگان و امام جمعه بندرعباس، استاندار هرمزگان، زارعی رییس مرکز سنجش و پایش کیفیت آموزشی وزارت آموزش و پرورش، خانواده معظم شهدا، خیرین، مسوولان استانی و جمعی از فرهنگیان و دانش‌آموزان به صدا درآمد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان در این مراسم با اشاره به تبریک فرا رسیدن بهار تعلیم وتربیت گفت: امروز ۴۳۰ دانش آموز هرمزگانی در ۲۳ منطقه آموزشی با شور و نشاط همزمان با سراسر کشور راهی کلاس درس شدند.

قویدل با اشاره به اینکه ۲۸ هزار معلم تدریس دانش آموزان را برعهده دارند، افزود: این دانش آموزان در سه‌هزار و ۷۰۰ واحد آموزشی در قالب ۱۸ هزار کلاس درس سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

وی افزود: در جهت توسعه آموزش‌های مهارتی نیز موفق شدیم در مجموع ۲ سال تحصیلی، نزدیک به ۲۷ هنرستان جوار را ایجاد کنیم که به نوعی در سطح کشور کم سابقه بوده است.

در حوزه فضای تحولی نیز حرکت‌های خوبی در دولت سیزدهم بویژه با همکاری خیرین، صنایع و مجموعه‌های مختلف انجام شد و خوشبختانه در سفر رییس جمهور به استان نزدیک به ۸۰۰ کلاس درس با راهبری استاندار هرمزگان آماده افتتاح است که ۶۵۰ کلاس درس امروز تحویل آموزش و پرورش شده است تا دانش آموزان در فضایی ایمن و استاندارد درس بخوانند.

وی یادآورشد: سال گذشته نیز در شرایطی سال تحصیلی آغاز شد که به واسطه بیماری کرونا ۲ سال آموزش مدارس به نوعی مجازی بود و درگیر سخت افزار و آماده سازی فضا و فشارهایی که در پیرامون آن ایجاد شد، بودیم اما امسال با پیش بینی‌های خوبی که شده برنامه‌های کیفیت بخشی در حوزه‌های فعالیت پرورشی و فرهنگی سرلوحه کار همکاران فرهنگی استان قرار گرفته است.

در تامین نیروی سهمیه‌هایی امسال از سوی وزارتخانه مربوط به دانشگاه فرهنگیان هرمزگان ماده ۲۸ رشد ۱۰۰ درصدی را داشته است که بتوانیم بحث کمبود نیروی انسانی با مجوزهایی که صادر می‌شود، پوشش دهیم.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید