شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۳۱:۰۲
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۶

با شعار عید همدلی؛


برگزاری جشن نیکوکاری در دبستان دخترانه دانا بندرعباس

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مراسم جشن احسان و نیکوکاری با شعار عید همدلی با حضور محمود غیبی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، امیر علی ناصری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ بندرعباس و دانش آموزان در دبستان دخترانه دانا بندرعباس برگزار شد. محمود غیبی با […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مراسم جشن احسان و نیکوکاری با شعار عید همدلی با حضور محمود غیبی معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان، امیر علی ناصری مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ بندرعباس و دانش آموزان در دبستان دخترانه دانا بندرعباس برگزار شد.

محمود غیبی با ابراز خرسندی از حضور در این مراسم در ابتدای سخنان خود با اشاره به سیره اهل بیت عصمت و طهارت و بیان میزان بخشندگی و نیکوکاری ایشان، به ذکر داستان‌ها و روایاتی از انفاق حضرت فاطمه زهرا (س) و حضرت علی (ع) که مظهر تقوا و ایثار بودند، پرداخت.

وی خطاب به دانش آموزان عنوان کرد: انسان به نسبت مال و دارایی که دارد می‌تواند به دیگران کمک کند، اما انفاق تنها شامل بحث مالی نمی‌شود؛ حتی آموزش درسی که در آن تسلط دارید به دیگر دوستانتان نیز شامل انفاق و نیکوکاری می شود.

وی در ادامه ضمن سفارش و تاکید در زمینه خواندن قرآن کریم گفت: خواندن این کتاب آسمانی به ما درس از خود گذشتگی، انفاق، کمک به همنوع، حس همدوستی و همچنین نیکوکاری نسبت به پدر و مادر میدهد.

وی ادامه داد: جشن عاطفه ها در تمامی مدارس هرمزگان با مشارکت سازمان دانش آموزی و کمیته امداد امام خمینی (ره) برگزار شد و ۴۰۰ هزار دانش آموز در این امر انسان دوستانه مشارکت کردند و بخشندگی و مهربانی خود را به نمایش گذاشتند.

غیبی تصریح کرد:کمکهای نقدی و غیرنقدی که در این مراسم جمع آوری خواهند شد در سریعترین زمان به دست دانش آموزان نیازمند خواهد رسید.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید