شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۶:۰۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۴۰

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جمع دانش‌آموزان بیان کرد:


جشن عاطفه‌ها فرصتی برای مهرورزی و مهربانی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جشن عاطفه‌ها در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش، حمید باسره مدیرکل کمیته امداد و با حضور مسئولین استانی در دبستان پسرانه صدرا ناحیه ۱ بندرعباس برگزار شد. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان پیرامون برگزاری زنگ عاطفه‌ها در مدارس گفت: […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جشن عاطفه‌ها در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش، حمید باسره مدیرکل کمیته امداد و با حضور مسئولین استانی در دبستان پسرانه صدرا ناحیه ۱ بندرعباس برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان پیرامون برگزاری زنگ عاطفه‌ها در مدارس گفت: اداره کل آموزش و پرورش استان با همکاری کمیته امداد امام خمینی (ره) هرمزگان همه ساله در حرکتی مهم در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید با هدف کمک به دانش آموزان بی بضاعت، جشن عاطفه‌ها را با مشارکت دانش آموزان برگزار می‌کند که باید آن را فرصتی برای مهربانی و مهرورزی دانست.

قویدل افزود: جشن عاطفه‌ها به منظور کمک‌های نقدی و غیرنقدی دانش آموزان برای دانش آموزان بی‌بضاعت در سراسر استان در ۳۵۰۰ واحد آموزشی و با مشارکت ۴۳۰ هزار دانش‌آموز از ۴ مهرماه به مدت ۱۰ روز برگزار می‌شود.

محمد قویدل خاطرنشان کرد: کمک های دریافتی پس از جمع آوری و جلب مشارکت خیرین ظرف مدت یک هفته در بین دانش آموزان نیازمند و بازمانده از تحصیل توزیع خواهد شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید