شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۴:۳۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۵

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان:


بیش از ۱۳۰ میلیارد ریال اعتبار خرید تجهیزات هنرستانی به هرمزگان اختصاص یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی افزود: درحال حاضر بخش قابل توجهی از اقلام و تجهیزات هنرستانی خریداری و به آموزش و پرورش هرمزگان برای تجهیز هنرستان‌ها تحویل شده است. وی با اشاره به اینکه سهم خوبی برای تجهیزات هنرستان‌ها به هرمزگان اختصاص یافته است، بیان کرد: این اقدام با […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی باوقار زعیمی افزود: درحال حاضر بخش قابل توجهی از اقلام و تجهیزات هنرستانی خریداری و به آموزش و پرورش هرمزگان برای تجهیز هنرستان‌ها تحویل شده است.
وی با اشاره به اینکه سهم خوبی برای تجهیزات هنرستان‌ها به هرمزگان اختصاص یافته است، بیان کرد: این اقدام با نگاه ویژه رییس سازمان نوسازی مدارس کشور و قولی که این ایشان مهرماه امسال در آیین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی این استان در بحث تجهیز هنرستان‌ها داشت، انجام شده است.
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان اظهار کرد: باتوجه به سیاست‌های دولت مردمی در حوزه بحث هنرستان‌های جوار صنایع، افتتاح هنرستان دخترانه ۱۲ کلاسه «سلام» در بسته سفر رییس جمهور به استان در شهر بندرعباس داریم که این فضای آموزشی افزون‌بر یکهزار و ۶۰۰ مترمربع زیربنا دارد و تجهیزات هنرستانی این فضای آموزشی نیز باتوجه به سرفصل رشته‌های مدرسه به صورت ۱۰۰ درصد در دستور خرید قرار داده شده است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید