شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۲:۲۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۸:۵۸

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:


بیش از ۱۵۰۰۰ برنامه به مناسبت دهه فجر در مدارس استان هرمزگان برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از اجرای بیش از ۱۵۰۰۰ برنامه در دهه فجر در مدارس خبر داد. وی با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان هرمزگان گفت: زنگ انقلاب در روز […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از اجرای بیش از ۱۵۰۰۰ برنامه در دهه فجر در مدارس خبر داد. وی با اشاره به ویژه برنامه‌های دهه مبارک فجر در مدارس و ادارات آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق استان هرمزگان گفت: زنگ انقلاب در روز چهارشنبه ۱۱ بهمن ماه در تمام مدارس استان با حضور معاونین وزیر آموزش و پرورش و مسئولین استانی نواخته شد و با توجه به همزمانی ایام دهه مبارک فجر با بعثت رسول مکرم اسلام (صلی الله علیه و آله) جشنهای بزرگ دانش آموزی همراه با همخوانی سرود قله های روشن در کلیه مدارس استان اجرا خواهد شد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از تجلیل خانواده معظم شهدا به ویژه شهدای انقلاب و شهدای دانش آموز و فرهنگی در دهه مبارک فجر خبر داد و افزود: ویژه برنامه لاله های روشن یادبود ۴۰ هزار شهید دانش آموز و فرهنگی در حوزه شهید و شهادت و توسعه فرهنگ ایثار در روز ۱۶ بهمن ماه همزمان با سراسر کشور در مدارس استان هرمزگان برگزار خواهد شد و هر مدرسه با نام و یاد یک شهید دانش آموز یا فرهنگی به صورت ویژه ای این برنامه را اجرا خواهد کرد.

قویدل ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی هنری در مدارس، برگزاری یادواره شهدای دانش آموزی و فرهنگی، نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان، نمایشگاه دلنوشته و خاطرات شهدا و ایجاد غرفه در مسیر راهپیمایی از دیگر برنامه هایی است که در دهه فجر اجرا خواهد شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید