شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۲۸:۲۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۱۷

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان در جلسه هماهنگي گراميداشت هفته شوراي آموزش و پرورش؛


بازتاب موفقیت های شورای آموزش و پرورش در جامعه امری ضروری است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و اعضای هماهنگی شورا در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد. مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: با پیگیری […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته شورای آموزش و پرورش با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان و اعضای هماهنگی شورا در سالن جلسات اداره کل آموزش و پرورش استان برگزار شد.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن محکومیت حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان گفت: با پیگیری ها و حمایت های استاندار هرمزگان در دولت سیزدهم، شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان توانست به خوبی بدرخشد.

محمد قویدل افزود: بر خود لازم می دانیم که از تمامی زحمت کشان این حوزه تقدیر و تشکر کنیم.

وی با اشاره به اهمیت بازتاب موفقیت های شورای آموزش و پرورش در جامعه، تصریح کرد: تمامی ابعاد این موفقیت ها و نتایج حاصل شده را باید به خوبی تبیین کنیم و خروجی یکسال اخیر شورای آموزش و پرورش را به شکلی مطلوب به آحاد جامعه اطلاع رسانی کنیم.

قویدل در پایان انتشار این گزارشات در جهت امید آفرینی به مردم در فضای ادراکی جامعه را مهم و ضروری قلمداد کرد.

گفتنی است برگزاری نمایشگاه دست سازه های هنرجویان هنرستان های استان در مدرسه اسدالله رئیسی ناحیه ۱ بندرعباس در ۲۶ و ۲۷ دی ماه و پیاده روی همگانی در ۲۸ دی ماه از دیگر برنامه های این هفته می باشد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید