جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۰:۴۳:۳۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۹ تیر ۱۴۰۰ - ۲۲:۱۶

برگزاری کلیه آزمون های دوره های آموزشی ضمن خدمت از طریق گوشی همراه

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، غلامرضا سالاری میری گفت: در راستای اجرای دوره های آموزشی ضمن خدمت و با توجه به بسته شدن درگاه آزمون های دستی در سامانه ltms از سوی وزرات آموزش و پرورش ، از این پس کلیه آزمونهای دوره های ضمن خدمت الکترونیکی و از طریق گوشی همراه […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، غلامرضا سالاری میری گفت: در راستای اجرای دوره های آموزشی ضمن خدمت و با توجه به بسته شدن درگاه آزمون های دستی در سامانه ltms از سوی وزرات آموزش و پرورش ، از این پس کلیه آزمونهای دوره های ضمن خدمت الکترونیکی و از طریق گوشی همراه شخص داوطلب برگزار می گردد.

وی در توضیح این خبرگفت : در دوره های غیر حضوری فرآیند ثبت نام در سامانه و دریافت محتوای الکترونیکی و شرکت در آزمون پایان دوره توسط شخص داوطلب واجدالشرایط صورت خواهد گرفت و آزمون پایان دوره بر مبنای بیست نمره و حد نصاب نمره قبولی ۱۲ خواهد بود.

سالاری اضافه کرد: در دوره های حضوری (آنلاین) حضور فراگیر در کلاس های آنلاین نیز الزامی می باشد. وپس از برگزاری دوره نیز مدیر دوره موظف است لیست حاضرین واجد شرایط در دوره را حداکثر تا دو روز پس از اتمام دوره به کارشناس ضمن خدمت تحویل نماید تا وی پس از کنترل و فعال نمودن گزینه ورود به آزمون افراد مندرج در لیست نسبت به اطلاع رسانی زمان برگزاری دقیق آزمون الکترونیکی اقدام نماید.

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع آموزش و پرورش هرمزگان در پایان خاطر نشان کرد : هدف کارکنان یا معلمان برای شرکت در دوره های آموزش ضمن خدمت ، ایجاد زمینه رشد و موفقیت در امور شغلی است . برهمن اساس می توان گفت که تکامل علم ، دانش و تکنولوژی در کلیه رشته های تخصصی . لزوم تجهیز و رشد افراد متناسب با روند تکاملی علوم و فنون به عنوان وسیله ای برای دانش افزایی از جمله اهداف برگزاری دوره های آموزشی هستند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید