شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۴۵:۳۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۹

همزمان با سراسر کشور


زنگ مجلس در تمامی مدارس هرمزگان نواخته خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از نواخته شدن زنگ مجلس در سراسر مدارس استان هرمزگان در روز سه شنبه ۸ اسفندماه ساعت ۷:۳۰ صبح خبر داد. قویدل بیان کرد: براساس اجرای این طرح، در تمامی کلاس‌های درس، معلمان برای دقایقی در خصوص جایگاه و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از نواخته شدن زنگ مجلس در سراسر مدارس استان هرمزگان در روز سه شنبه ۸ اسفندماه ساعت ۷:۳۰ صبح خبر داد.
قویدل بیان کرد: براساس اجرای این طرح، در تمامی کلاس‌های درس، معلمان برای دقایقی در خصوص جایگاه و اهمیت مشارکت در انتخابات، مقایسه انتخابات قبل و بعد از انقلاب، تاثیر رای یکایک آحاد جامعه در انتخابات، دلایل سرمایه‌گذاری رسانه‌های بیگانه برای کاهش مشارکت مردم در پای صندوق‌های رای و مثال‌های عینی از اقدامات مثبت مجلس برای دانش‌آموزان توضیحاتی ارائه خواهند داد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در ادامه بیان کرد: در راستای غنی‌تر شدن این زنگ بسته محتوایی توسط معاونت پرورشی تهیه شده و در کانال‌اطلاع رسانی آموزش و پرورش هرمزگان در برنامه کاربردی شاد و سایت اداره کل به آدرس https://hormozgan.medu.gov.ir/ منتشر شده است.
‌این مقام مسئول تصریح کرد: امسال ۴۰ هزار رای اولی در انتخابات شرکت موثر خواهند داشت و در کنار برنامه زنگ مجلس، پویش انتخاباتی رأی اولیها،پویش نشان آزادی، جشن رأی اولی‌ها یا جشن تکلیف سیاسی، روایت همدلی، شوق حضور و … در راستای ترغیب دانش آموزان رأی اولی به مشارکت در انتخابات در حال اجراست.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید