جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۵:۵۵:۰۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

معاون وزیر آموزش و پرورش :


روی ایران قوی حساسیت وجود دارد ، برایش برنامه ریزی می شود واین مساله به دلیل قوی بودن نظام است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در جمع مدیران مدارس و مراکز غیر دولتی بندرعباس: توطئه همه جانبه ای این روزها اتفاق می افتد واین توطئه های ترکیبی در کنار توطئه های اقتصادی وامنیتی درحال انجام است […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی وزارت آموزش و پرورش در جمع مدیران مدارس و مراکز غیر دولتی بندرعباس: توطئه همه جانبه ای این روزها اتفاق می افتد واین توطئه های ترکیبی در کنار توطئه های اقتصادی وامنیتی درحال انجام است .امروز روی ایران قوی حساسیت وجود دارد و برای آن برنامه ریزی می شود واین مساله به دلیل قوی بودن نظام است.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل استان هرمزگان، احمد محمودزاده معاون وزیر آموزش و پرورش ضمن تاکید بر اینکه دشمن از تسلط ایران در منطقه آشفته است، بیان کرد: دشمن خواهان عزت واستقلال ما نیست. تصویرسازی غلط وتاریک وناامید کننده ازوضعیت کشور برای نسل جوان ونوجوان درحال انجام و تصویرسازی سفید وآرمانی از وضعیت دیگر کشورها ارائه داده می شود، مخصوصا از فرصت مجازی دراین سال ها استفاده شده و آموزش و پرورش به ویژه معلمان نقش محوری و مرجعیت دراین امور را باید ایفا کنند همان گونه که درهشت سال دفاع مقدس این اتفاق افتاد.
وی گفت: آموزش وپرورش امری حاکمیتی است یعنی حکمرانی آن در دولت اتفاق می افتد و واگذاری سیاست گذاری وحکمرانی به غیرآن ممنوع است.
محمودزاده انتظار ازنظام جمهوری اسلامی ایران را تامین نیروی انسانی خوب جهت تداوم انقلاب اسلامی وگسترش وتعمیق حرکت های انقلابی وجهادی دانست و افزود: اجرایی سازی سند تحول بنیادین در مدارس را مدنظر قرار دادیم وبه دنبال برش های مدرسه ای، منطقه ای و استانی هستیم.با اجرای مهندسی کیفیت و سند تحول در مدارس غیردولتی رویکردهای آموزشی و پرورشی ما مشخص می شود. در سند راهبردی سازمان سه برنامه جدی داریم که محورهای سازمان در تدوین برنامه هاست و عبارتند از: ۱- اجرای برنامه های تقنینی یا قانون گذاری ۲- اجرای برنامه های مدیریتی ۳- اجرای برنامه های مشترک با همکاری سایر معاونت ها.
وی ادامه داد: مدرسه ایی که فقط آموزش محور باشد و تنها سنجه آن کنکور باشد ملاک ما نیست، به دنبال مدارس کیفی درحوزه آموزش وپرورش هستیم . مدارس غیردولتی کشور متناسب با رویکرد تقویت ساحت¬های شش¬گانه سند تحول بنیادین به¬ویژه ساحت “اعتقادی، عبادی و اخلاقی” و با هدف توسعه مشارکت¬های همگانی و برقراری عدالت آموزشی و تربیتی رتبه بندی می شود و این شاخص ها موثر در میزان شهریه هستند. باید برنامه های کیفی درمدارس غیردولتی داشته باشیم واین مدارس پیشتاز باشند.
معاون وزیر آموزش و پرورش تاکید کرد: اعتقاد داریم همه مردم باید در آموزش و پرورش نقش آفرینی کنند و با استفاده از ایده های مختلف و متنوع مردم حیات طیبه را محقق کنیم.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید