پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۳:۱۴:۱۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۵۰

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:


گام های مؤثر آموزش و پرورش در مسیر دانش افزایی فرهنگیان و جذب تارکان تحصیل/ به زودی تفاهم نامه گروه های جهادی فعال در شهرستان بشاگرد و جاسک امضا خواهد شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل با خان محمدی، مشاور وزیر و مسئول قرارگاه توسعه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی، دیدار نمود. وی در این دیدار، بیان داشت: آموزش اصولی و بی نقص، از اساسی ترین اهداف حوزه تعلیم و تربیت است و در راستای تحقق این هدف، تقویت توانمندی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل با خان محمدی، مشاور وزیر و مسئول قرارگاه توسعه عدالت تربیتی و نصیب برابر آموزشی، دیدار نمود.

وی در این دیدار، بیان داشت: آموزش اصولی و بی نقص، از اساسی ترین اهداف حوزه تعلیم و تربیت است و در راستای تحقق این هدف، تقویت توانمندی آموزشی معلمان از ضروریات است.

وی افزود: محدودیت هایی که با شیوع ویروس کرونا اعمال شد، امر آموزش را در مسیری جدید قرار داد و برخی دانش آموزان به دلیل مشکل عدم دسترسی مطلوب به آموزش های بر خط، دچار افت تحصیلی شده و یا ترک تحصیل کردند ،لذا جذب این دانش آموزان به چرخه آموزش نیازمند تمهیدات و برنامه ریزی های خاص است.

این مسئول در ادامه تصریح کرد: با در نظر گرفتن موارد یاد شده، آموزش و پرورش استان با گروه های جهادی فعال در شهرستان بشاگرد و جاسک، به زودی تفاهم نامه چند جانبه ای را با رویکرد دانش افزایی معلمان، مدیران و ترغیب و جذب تارکان تحصیل، امضا خواهد نمود تا پیش از آغاز سال تحصیلی جدید و در طول سال ،اقدامات به هنگامی در این راستا انجام گیرد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید