شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۲۹:۰۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۸:۱۴

مدیر کل آموزش و پرورش استان طبق ارزیابی های وزارت خبر داد:


استان هرمزگان جز برترین استان های کشور در حوزه سوادآموزی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مراسم استانی گرامیداشت هفته سوادآموزی با حضور محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، احمد جعفری معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و کلیه مسئولین سوادآموزی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مراسم استانی گرامیداشت هفته سوادآموزی با حضور محمد عبادی زاده نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، احمد جعفری معاون سوادآموزی آموزش و پرورش هرمزگان، جمعی از مدیران کل دستگاه های اجرایی و کلیه مسئولین سوادآموزی شاغل و بازنشسته استان در کانون فرهنگی تربیتی غدیر بندرعباس برگزار شد.

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان گفت: در ارزیابی سال گذشته جز استا نهای بوده ایم که عملکرد قابل تقدیری داشته است.

محمد قویدل با اشاره به اهمیت سواد در اسلام عنوان داشت: دین اسلام دین سوادآموزی است و در هیچ ادیان الهی و آسمانی به اندازه دین اسلام و قرآن کریم به سوادآموزی اشاره نشده است.

وی افزود: در ۷ دی ماه ۱۳۵۸؛ ماه های اولیه تشکیل نظام مقدس جمهوری اسلامی با حکم حضرت امام راحل نهضت سوادآموزی تشکیل شد و خدمات ارزنده ای را به جامعه هدف عرضه کرده است.

قویدل خاطر نشان کرد: در گام دوم نهضت نیاز به آموزش سوادهای مختلف هست و فراگیری انواع سوادهای نوین، فضای مجازی، ارتباطات مجازی و… در دستور کار است.

وی در پایان گفت: بیانات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب نیز یکی از محورهای اصلی اش حوزه ی علم و دانش است که موفقیت در حوزه های مختلف نظامی و آموزشی مدیون همین حوزه است.

گفتنی است با تصویب شدن گام دوم نهضت سوادآموزی در برنامه هفتم توسعه و ابلاغ شدن آن این راه با جدیت دنبال می شود و زیرساخت های آن در استان که افراد را با حوزه ها ی سواد آشنا می کند، فراهم می شود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید