شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۵۷:۰۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۲۳:۵۹

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش هرمزگان؛


راه یابی ۹۷۴ اثر به مرحله استانی چهارمین دوره جشنواره علمی-پژوهشی پژوهش سراهای دانش آموزی

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسن خدامی با اعلام این خبر افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات از ۲۹ لغایت ۳۰ مردادماه به صورت حضوری و غیر حضوری به میزبانی ناحیه یک بندرعباس برگزار خواهد شد. وی ادامه داد: چهارمین دوره جشنواره علمی–پژوهشی، پژوهش سراهای دانش آموزی، در ۱۱ عنوان مسابقه […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حسن خدامی با اعلام این خبر افزود: مرحله استانی این دوره از مسابقات از ۲۹ لغایت ۳۰ مردادماه به صورت حضوری و غیر حضوری به میزبانی ناحیه یک بندرعباس برگزار خواهد شد.

وی ادامه داد: چهارمین دوره جشنواره علمی–پژوهشی، پژوهش سراهای دانش آموزی، در ۱۱ عنوان مسابقه (رباتیک، نانو، مسابقات آزمایشگاهی، سلولهای بنیادی، کد نویسی، نجوم، ادبیات و علوم انسانی، گیاهان داروئی، فناوری حوزه فضائی، حمل و نقل پیشرفته، انرژی های نوین و زیست فناوری)، با هدف تقویت و تعمیق فرهنگ مطالعه و افزایش مهارت کارگروهی در بین دانش آموزان برگزار می شود.

معاون آموزش متوسطه هرمزگان خاطر نشان کرد: تنها آموزش منابع درسی به دانش‌آموزان نمی‌تواند آنان را برای نقش‌آفرینی در بازارهای تخصصی آینده آماده سازد، برگزاری این نوع جشنواره ها علاوه بر شناسائی طرح های دانش آموزی، روحیه پژوهش و تولید محصول را به صورت چشمگیری افزایش می دهد.

شایان ذکر است استان هرمزگان در اولین دوره ی این جشنواره، در مرحله ی کشوری رتبه ششم، در دومین دوره رتبه هفتم و در سومین دوره رتبه ششم را کسب کرده است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید