شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۳:۰۷:۲۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

رتبه‌های زیر ۱۰۰ استان هرمزگان در کنکور ۱۰۰ درصد افزایش یافت

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آیین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی هرمزگان، اظهارداشت: در ۲۰ ماه اخیر در جلسات مختلف شورای آموزش و پرورش تصمیماتی اتخاذ شد که موجب شد آموزش و پرورش حرکت شتابانی را تجربه کند و حساسیت استاندار هرمزگان […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در آیین گلریزان احداث و تجهیز فضاهای آموزشی هرمزگان، اظهارداشت: در ۲۰ ماه اخیر در جلسات مختلف شورای آموزش و پرورش تصمیماتی اتخاذ شد که موجب شد آموزش و پرورش حرکت شتابانی را تجربه کند و حساسیت استاندار هرمزگان موجب شد آموزش و پرورش تکان بخورد.

وی افزود: در بخش نرم افزاری حوزه دانش‌آموزی اتفاقات خوبی رقم خورده است و دانش‌آموزان استان توانستند در میادین ‌کشوری دستاوردهای چشم‌گیری داشته باشند.

قویدل با اشاره به تغییر نحوه برگزاری کنکور، گفت: در سال تحصیلی پیشین شاهد جهش بزرگی در حوزه کنکور بودیم و رتبه‌های زیر ۱۰۰ استان هرمزگان در کنکور پیشین ۱۰۰ درصد افزایش یافت.

وی عنوان کرد: در رتبه‌های زیر ۳۰ هزار کنکور هم که مربوط به رشته‌های پزشکی، دندانپزشکی و داروسازی می‌شود نیز امسال ۱۸۸ نفر قبولی داشتیم و این در حالی است که سال ۹۷ کل قبولی پزشکی استان ۴۵ نفر بود.

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، توجه به توسعه هنرستان‌ها را دیگر رویکرد آموزش و پرورش استان هرمزگان دانست و گفت: حمایت‌های و راهبری‌های استاندار هرمزگان موجب شد که بتوانیم رکورد ثبت‌نام دانش‌آموزان در هنرستان‌ها را بشکنیم و ظرف چند سال سهم ۴۱ درصدی ثبت‌نام دانش‌آموزان در هنرستان‌ها را به ۵۰ درصد برسانیم و رتبه اول کشوری را در این حوزه داشته باشیم.

وی با قدردانی از تلاش همه همراهی کنندگان آموزش و پرورش، خاطرنشان‌کرد: طی دو سال گذشته موفق شدیم ۳۳ هنرستان را در شهرستان‌های مختلف استان راه‌اندازی کنیم که کار بزرگی بود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید