شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۰۶:۳۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۸

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان در جلسه کارگروه توسعه مدیریت آموزش و پرورش استان؛


سازماندهی نیروی انسانی بر کیفیت آموزشی و پرورشی تاثیر مستقیم دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استان که با حضور اعضای عضو کارگروه با دستور کار های ساماندهی نیروی انسانی، آموزش آموزگاران ابتدایی، بررسی چگونگی تفکیک مدارس مختلط در مقاطع تحصیلی در سالن کنفرانس اداره کل آموزش‌وپرورش برگزار شد. محمد قویدل مدیرکل […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان در جلسه کارگروه توسعه مدیریت استان که با حضور اعضای عضو کارگروه با دستور کار های ساماندهی نیروی انسانی، آموزش آموزگاران ابتدایی، بررسی چگونگی تفکیک مدارس مختلط در مقاطع تحصیلی در سالن کنفرانس اداره کل آموزش‌وپرورش برگزار شد.

محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان ضمن تاکید بر اینکه سازماندهی بر مبنای شایستگی و امتیازات کسب شده باشد؛ افزود: باید به گونه ای برنامه ریزی شود که دانش آموزان از معلمین متخصص در درس و رشته خود بهره مند شوند.

محمد قویدل در همین خصوص ابراز داشت کار در سازماندهی نیاز به زمان و مشارکت تمامی اعضا کارگروه توسعه مدیریت دارد و باید از تمامی ظرفیت های پیدا و پنهان استفاده کرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش هرمزگان خاطر نشان کرد: در سازماندهی نیروی انسانی باید به صورت منظم و یکپارچه عمل شود تا کیفیت و بازدهی سیستم آموزشی در جهت رو به جلو قرار گیرد. این جلسه برابر دستور کارهای مذکور مصوباتی را به همراه داشت و تصمیم‌گیری و ارائه نقطه نظرات لازم برابر دستور کارها در جلسه ارائه گردید.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید