چهارشنبه, ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۰:۵۳:۵۶
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۸:۱۵

با پایان بازی های رشته های دو ومیدانی در بندرعباس:


نفرات برتر ماده های ۱۶ گانه دومیدانی دانش آموزی قهرمانی کشور معرفی شدند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه آئین اختتامیه بازی های رشته دو ومیدانی، اظهار داشت: در سی و نهمین دوره مسابقات دو ومیدانی قهرمانی پسران متوسطه دوم مدارس کشور که بیاد شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه و ۱۷۶ شهید […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهدی فولادی معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان در حاشیه آئین اختتامیه بازی های رشته دو ومیدانی، اظهار داشت: در سی و نهمین دوره مسابقات دو ومیدانی قهرمانی پسران متوسطه دوم مدارس کشور که بیاد شهدای مدارس زینبیه و ثارالله میانه و ۱۷۶ شهید دانش آموز هرمزگان برگزار شد، در مجموع ۱۶۸ ورزشکار از ۲۸ استان در ۱۶ ماده با هم به رقابت پرداختند.
وی افزود: تیم همدان در مجموع تیمی توانست بر سکوی قهرمانی این مسابقات تکیه بزند و تیم های تهران و گلستان به ترتیب دوم و سوم شدند.
به گفته فولادی، تقریبا تمام ورزشکاران نامی و قهرمان کشور و آسیا در این بازیها که انتخابی تیم ملی نیز است حضور داشتند و این موضوع سطح کیفی مسابقات را بسیار ارتقاء داده بود و تیم هرمزگان
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش هرمزگان اضافه کرد: در پرتاب نیزه فرید قرنجیک از گلستان به مدال طلا دست یافت و صابر پروانه از کرمانشا و رضا مصطفی نژاد از لرستان در جایگاه بعدی قرار گرفتند و مدال طلای ماده Relay سوئیسی به همدان رسید و تیم کردستان دوم شد و جایگاه سوم به هرمزگان رسید.
فولادی گفت: در ماده دو ۴۰۰ متر، سید محمد سجاد آقایی از استان خراسان رضوی توانست با پیشی گرفتن از بقیه رقبا بر سکوی اول این ماده بایستد و محمد علی حمیدی از فارس در رتبه دوم و متین عسکری از کردستان نیز در جایگاه سوم ایستادند. محمد امین محمود زاده دونده هرمزگانی نیز رتبه ای بهتر از هفتم بدست نیاورد.
وی افزود: رتبه اول دو ماده ۱۰۰ متر به محمد قربانزاده از خراسان شمالی رسید و امیر مهدی بهادری از کرمان دوم شد و علیرضا هادی از بوشهر نیز سوم شد و امیر حسین خاکسار به عنوان نماینده هرمزگان در رتبه پنجم ایستاد.
به گفته فولادی، در دو ماده ۲۰۰ متر نیز سینا نجفی از تهران اول، پارسا فامیل بابایی از همدان در رتبه دوم و امیرمحمد عمادنیا از بوشهر نیز سوم شدند و محمد باقر دهقان نژاد از هرمزگان در رتبه هفتم ایستاد.
معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان هرمزگان اضافه کرد: در پرتاب دیسک، دانش آموز عباس محراب پور از کهکیلویه بویر احمد توانست بیشترین پرتاب را داشته باشد و اول شد وحسین کریمی از زنجان دوم و حسین نفر از چهار محال و بختیاری نیز سوم شدند
رئیس مسابقات دو ومیدانی و فوتسال قهرمانی مدارس کشور در بندرعباس گفت: در دو ماده ۱۵۰۰ متر رضا مصطفی نژاد از لرستان اول، مانی مختار نیکو از کهکیلویه و بویر احمد دوم و علیرضا نجفی از زنجان سوم شدند و در ماده ۸۰۰ متر نیز محمدحسام مظفری از لرستان اول، محمد عبد شهری رتبه دوم و مازیار قراگوزلو از استان البرز سوم شدند.
فولادی گفت: مقام اول در ماده سه هزار متر به یوسف آذریان از کهکیلویه و بویر احمد رسید و میعاد گودرزی از لرستان و محمدمهدی محمودیان از چهارمحال و بختیاری نیز سوم شد و در سه هزار متر با مانع، یاسین گل محمدی از همدان رتبه اول، رضا عهدنو از آذربایجان شرقی دوم و صابر پروانه از کرمانشا به مقام سوم رسیدند.
وی تصریح کرد: در ماده ۱۱۰متر با مانع نیز امیر حسین زندی از همدان گردن آویز مدال طلا شد و سینا افشین فر و محمدرضا محمودی نژاد به ترتیب به مدال نقره و برنز این ماده رسیدند و مدال طلای پرتاب با نیزه نیز به محمد مهدی زاهدی از خوزستان رسید.
فولادی بیان داشت: در پرش طول ورزشکار کرمانی بنام امیر مهدی بهادری به مدال طلا دست یافت و عرفان بهرامپور از گلستان مدال نقره و سینا نجفی از تهران به مدال نقره این ماده دست پیدا کردند و در پرش سه گام نیز فرید قرنجیک از گلستان، مقام اول و طاها هاتفیان از کرمانشاه دوم و مقام سوم نیز به محمدراشد فتحی از کردستان رسید.
این مسئول اضافه کرد: حبیب الله حبیبی محمود آبادی از گلستان در پرش ارتفاع اول شد و علیرضا بزمایون از چهار محال و بختیاری و محمد طاها سوری به ترتیب در جایگاه دوم و سوم قرار گرفتند و در پرتاب وزنه نیز محمد حسین سزاوار از لرستان، حمید رضا شمسی زاده از بوشهر و ماهان فداکار از اردبیل به ترتیب مدال طلا، نقره و برنز این ماده را از آن خود کردند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید