پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۴:۰۶:۴۷
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ - ۲۳:۳۶

معاون پژوهش ، برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد:


برگزاری دوره آموزش ضمن خدمت “هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص نکات کنکوری کتاب فیزیک پایه دوازدهم

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، حسن جراره گفت:دوره آموزش ضمن خدمت “هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص نکات کنکوری کتاب فیزیک پایه دوازدهم برگزار شد. این دوره آموزشی جهت آشنایی هرچه بیشتر دبیران درس فیزیک با مفاهیم و نکات کنکوری کتاب پایه دوازدهم برگزار گردید. وی افزود : لزوم آشنایی دبیران درس […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، حسن جراره گفت:دوره آموزش ضمن خدمت “هم اندیشی و تبادل نظر در خصوص نکات کنکوری کتاب فیزیک پایه دوازدهم برگزار شد. این دوره آموزشی جهت آشنایی هرچه بیشتر دبیران درس فیزیک با مفاهیم و نکات کنکوری کتاب پایه دوازدهم برگزار گردید.
وی افزود : لزوم آشنایی دبیران درس فیزیک با تغییرات و نوآوری های علمی در آموزش و هم اندیشی نکات کنکوری و توانمند سازی دبیران از جمله اهداف برگزاری این دوره آموزشی است.
جراره با اشاره به فعالیت های انجمن های علمی معلمان در استان گفت : این دوره آموزشی با همکاری انجمن علمی آموزشی دبیران فیزیک به صورت حضوری و با کمک اساتید توانمند استانی برگزار می شود.
وی یاداور شد فراگیران با توجه به سهمیه اختصاص داده شده به مناطق در این دوره شرکت می کنند .
معاون پژوهش و برنامه ریزی و توسعه منابع انسانی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان اظهار داشت: دوره مذکور روز جمعه هجدهم آذرماه ۱۴۰۱ در سالن مدرسه مادر برگزار شد . با توجه به شرایط فعلی تعلیم و تربیت، احساس نیاز به همکاری انجمن های علمی و آموزشی معلمان جدی و واقعی است و فعال شدن انجمن های علمی معلمان در استان و برگزاری دوره های آموزشی با حضور معلمان توانمند و صاحب نظر نشان از اهمیت این موضوع دارد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید