شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۱۳:۲۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵

به میزبانی شهرستان میناب:


سومین جشنواره ملی تئاتر درسی ایران در اسفند ماه ۱۴۰۲ برگزار می شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، داریوش فدویان در نشست خبری سومین جشنواره ملی تئاتر درسی اظهار داشت: این جشنواره در سال جاری در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود که آثار دانش آموزان ابتدا در ۳۲ دبیرخانه استانها در تاریخ ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ داوری و پالایش خواهند شد و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، داریوش فدویان در نشست خبری سومین جشنواره ملی تئاتر درسی اظهار داشت: این جشنواره در سال جاری در دو مرحله استانی و کشوری برگزار می شود که آثار دانش آموزان ابتدا در ۳۲ دبیرخانه استانها در تاریخ ۲۰ بهمن ماه ۱۴۰۲ داوری و پالایش خواهند شد و به صورت میانگین از هر استان، ۱۵ اثر برتر به دبیرخانه کشوری که در کانون شهید عمرانی شهرستان میناب مستقر می باشد، ارسال خواهند می شود.
وی افزود: از ۲۵ الی ۳۰ بهمن ماه سال جاری، قریب به ۵۰۰ اثر برتر دانش آموزان استانها در مرحله کشوری توسط چهار داور که از سوی وزارت آموزش و پرورش برگزیده می شوند، مورد بازبینی قرار می گیرد و در نهایت ۲۵ اثر برتر به مرحله نهائی راه پیدا می کنند.
به گفته فدویان، ۲۵ اثر برگزیده در مرحله نهائی به صورت نمایش حضوری از ۱۵ الی ۱۷ اسفندماه به میزبانی شهرستان میناب پایتخت تئاتر درسی ایران، با هم رقابت می پردازند.
معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش شهرستان میناب با بیان اینکه هر گروه تئاتر درسی شامل دو الی چهار دانش آموز و یک مربی همراه خواهد بود، اظهار داشت: کارناوال سومین جشنواره ملی تئاتر درسی نیز در ۱۴ اسفندماه سال جاری از محل مدیریت آموزش و پرورش شهرستان میناب تا بوستان آنامیس این شهر برگزار خواهد شد.
مجید ره پرور دبیر فنی سومین جشنوار ملی تئاتر درسی کشور گفت: با هدف کیفیت بخشی و همراهی بیشتر همه معلمان پایه های دوره ابتدائی و عوامل اجرائی جشنواره، دو بخش مقاله پژوهشی و نمایشنامه نویسی نیز به جشنواره سال جاری اضافه شده است.
وی هنر نمایش را مادر همه آموزشها و در برگیرنده همه ساحت های تعلیم و تربیت برشمرد و افزود: با رایزنی های صورت گرفته، آثار برتر و قوی جشنواره به محتواهای کتب درسی راه پیدا می کنند و دانش اموزان با استفاده از بارکد موجود هر درس، می توانند درس را به صورت نمایش فرا گیرند.
ره پرور اضافه کرد: برای برنامه ریزی بهتر،۱۰کارگروه؛ روابط عمومی و رسانه، پذیرش و اسکان، استقبال، تدارک و پشتیبانی، حفاظت و حراست، فوق برنامه، افتتاحیه و اختتامیه تشکیل شده است و همچنین پیشنهاد شده است که جشنواره سال جاری را به اسم شهدای دانش آموز حادثه کرمان نامگذاری شود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید