شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۳۱:۰۲
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۹:۱۲

آغاز تمهیدات ستاد اسکان نوروزی آموزش و پرورش هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اسکان با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد. ۳۴۵ مدرسه در استان هرمزگان در طرح اسکان نوروزی جهت خدمات دهی به فرهنگیان محترم، آماده و تجهیز خواهند شد/در سال گذشته بیش از ۹۶ هزار نفر […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، اولین جلسه هماهنگی و برنامه ریزی ستاد اسکان با حضور محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان برگزار شد.

۳۴۵ مدرسه در استان هرمزگان در طرح اسکان نوروزی جهت خدمات دهی به فرهنگیان محترم، آماده و تجهیز خواهند شد/در سال گذشته بیش از ۹۶ هزار نفر در طرح اسکان نوروزی فرهنگیان پذیرش شدند

مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان با اشاره به جاذبه های گردشگری استان و هوای مطبوع آن گفت: همه ساله خیل عظیمی از هموطنان عزیز در نوروز به استان هرمزگان سفر خواهند کرد و با توجه به آغاز ماه رمضان از اواخر اسفندماه ضرورت دارد آمادگی‌ها برای پذیرش میهمانان از اسفندماه ایجاد شود.
وی ادامه داد: پیوست فرهنگی در همه فعالیت‌های ستاد اسکان گنجانده شود لذا با توجه به رسالت اصلی آموزش و پرورش در موضوع فرهنگ سازی در جامعه، اولویت اول ما کار فرهنگی است.
وی بر تسهیل‌ دسترسی مسافران به محل‌های اسکان در سراسر هرمزگان تاکید کرد و ادامه داد: باید تلاش کنیم با پیش بینی سامانه های الکترونیکی و به روز رسانی آنها دسترسی میهمانان را آسان کنیم.
قویدل ادامه داد: در سال گذشته ۹۶ هزار و ۹۴۰ نفر (۲۲ هزار خانوار) در هرمزگان از خدمات اسکان نوروزی فرهنگیان استفاده کردند و در نوروز امسال نیز ۳۴۵ مدرسه آماده ارائه خدمات به همشهریان گرانقدر است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید