شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۱:۰۵:۱۲
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۲ تیر ۱۴۰۲ - ۲:۱۵

بازدید وزیر آموزش و پرورش از۲۰ اثر تئاتر درسی مدیر و معلم دبستان غیر دولتی فضیلت شهرستان میناب در نمایشگاه بین‌المللی الف تا در مصلی امام خمینی (ره ) شهر تهران

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل گفت: این مشارکت فعال از سوی مدیران و معلمان استان نشان از حضور پویا و موثر است که می تواند نویدبخش تحولات خوبی در آینده ی نظام تعلیم و تربیت استان باشد. وی با بیان اینکه از تعداد کل ۱۸هزار و ۶۷۳ اثر در بخش […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل گفت: این مشارکت فعال از سوی مدیران و معلمان استان نشان از حضور پویا و موثر است که می تواند نویدبخش تحولات خوبی در آینده ی نظام تعلیم و تربیت استان باشد.
وی با بیان اینکه از تعداد کل ۱۸هزار و ۶۷۳ اثر در بخش های مختلف رویداد الف تا، ۲۰ اثر به استان اختصاص دارد، تصریح کرد: از مجموع ۳۰هزار و۵۰۴ اثر در بخش تک ایده ها و تجارب، ۴ اثر متعلق به استان هرمزگان است و از ۵۱۱ اثر در بخش الگوی کلان مدرسه نیز یک اثر به هرمزگان تعلق دارد.
به گفته قویدل؛ از مجموع ۱۳ هزار و ۱۵۰اثر در قالب عصر جدید یاددهی و یادگیری نیز ۴ اثر از استان هرمزگان و همچنین یازده مدیر و هنر آموز هنرستان های استان آثار خود را در نمایشگاه به اشتراک می گذارند که جملگی نشان از مشارکت فعال معلمان و مدیران هرمزگان در این رویداد مهم است.
مدیر کل آموزش و پرورش استان در ادامه یادآور شد: صاحبین آثار به همراه اولیا و دانش آموزان به این رویداد دعوت شده اند که در چهار گروه ۵۰ نفره در ۴ روز نمایشگاه از آثار نمایشگاه بازدید و در رویداد روایت نگاری نیز شرکت خواهند کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان افزود: در رویداد بین المللی الف تا که ۱۱ کشور خارجی نیز شرکت داشتند هنرستان‌های دخترانه بصیرت نمونه خلیج فارس و هنرستان های پسرانه شهید رجایی و جوار نفت حائز رتبه برتر شداند .
گفتنی ست؛ این نمایشگاه از روز ۱۸ تیر صبح و عصر از ساعت ۸صبح تا ۸شب به مدت ۴ روز دایر است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید