شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۲۱:۲۴:۳۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در جلسه هماهنگی اعزام اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی که با حضور جمعی از مسئولان برگزار شد مطرح نمود:


اردوی راهیان نور نقش تربیتی و خودسازی بر دانش آموزان دارد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جلسه هماهنگی اعزام اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان،ابراهیم پیله رام، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی هرمزگان و مسئولان سپاه امام سجاد (ع) برگزار شد. قویدل بیان کرد: اردوی راهیان […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، جلسه هماهنگی اعزام اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی با حضور محمد قویدل، مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان، محمود غیبی، معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان،ابراهیم پیله رام، مسئول سازمان بسیج دانش آموزی هرمزگان و مسئولان سپاه امام سجاد (ع) برگزار شد. قویدل بیان کرد: اردوی راهیان نور یک کار بسیار ارزشمند و اثرگذار و یک حرکت فرهنگی عظیم است که از مطالبات مقام معظم رهبری نیز می‌باشد.
وی افزود: سپاه با این برنامه به کمک آموزش و پرورش آمده است؛ میزبانی دانش‌آموزان در این اردوی معنوی برای ما یک افتخار و توفیق است که مجموعه سپاه به دنبال اجرای هرچه بهتر این برنامه است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان با اشاره به استفاده از اتوبوس‌های مناسب و فضای اسکان خوب برای این اردوی معنوی گفت: با توجه به استلزامات و هزینه پیش‌بینی شده نیاز به پشتیبانی بیشتر برای پوشش حداکثری گروه هدف است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان ادامه داد: اهمیت اردوی راهیان‌نور بر کسی پوشیده نیست و مصداق‌های فراوانی از دانش‌آموزان داریم که در این اردو متحول شده‌اند.
این مقام مسوول اظهار داشت: در مرحله اول این اردوی معنوی حدود ۴۶۰ دانش‌آموز دختر در آبان ماه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شده اند و گروههای بعدی نیز به زودی اعزام خواهند شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید