شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۰:۲۰:۱۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۹:۵۲

دستاوردهای سفر مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان به پایتخت


از ایجاد بزرگترین دهکده ورزشی دانش آموزی کشور در استان هرمزگان تا گسترش فضاهای فیزیکی اردوگاههای دانش آموزی هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، طی انعقاد تفاهم نامه ای با حضور رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش؛ مهدی دوستی، استاندار هرمزگان؛ صادق ستاری فر، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش؛ محمد قویدل، مدیرکل اموزش و پرورش هرمزگان و مهدی فولادی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش هرمزگان، دهکده […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، طی انعقاد تفاهم نامه ای با حضور رضا مراد صحرایی، وزیر آموزش و پرورش؛ مهدی دوستی، استاندار هرمزگان؛ صادق ستاری فر، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش؛ محمد قویدل، مدیرکل اموزش و پرورش هرمزگان و مهدی فولادی معاون تربیت بدنی آموزش و پرورش هرمزگان، دهکده ورزشی دانش آموزی شهید سردار سلیمانی مجهز به استخر شنا، سالن ورزشی چند منظوره ۱۸۰۰متری،خوابگاه با ظرفیت ۶۰۰نفری،چمن طبیعی، پیست دوومیدانی و .. در بندرعباس ایجاد و به بهره برداری خواهد رسید.
مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این نشست بیان کرد: تنوع بخشی به محیط یادگیری در فرآیند تعلیم و تربیت رسمی یکی از اهداف عملیاتی سند تحول بنیادین است و فضاهای آموزشی ورزشی به عنوان یکی از محیط های تربیتی، نقش موثری در ارتقای سلامت جسمی، روحی، نشاط و سرزندگی دانش آموزان ایفا می نماید. بنابراین موضوع فعالیت های تربیت بدنی و ارتقای سلامت دانش آموزان از طریق کمک به تأمین ، بهسازی ، بهینه سازی ، تجهیز فضاهای ورزشی مهم و ضروری می باشد.
گفتنی است با انعقاد این تفاهم نامه مقرر شد وزارت آموزش و پرورش و استانداری هرمزگان در ساخت این پروژه عظیم با یکدیگر مشارکت داشته باشند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید