شنبه, ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۲:۱۶:۲۵
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۴

پذیرش بیش از ۱۲ هزار و ۲۳۴ نفر میهمانان نوروزی در ستاد اسکان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل از پذیرش بیش از ۱۲ هزار و ۲۳۴ نفر نفر میهمانان نوروزی در ستاد اسکان آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد و گفت: این تعداد از میهمانان نوروزی در قالب دو هزار و ۸۶۱ نفر خانوار در سامانه اسکان فرهنگیان به ثبت رسیده است و […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل از پذیرش بیش از ۱۲ هزار و ۲۳۴ نفر نفر میهمانان نوروزی در ستاد اسکان آموزش و پرورش هرمزگان خبر داد و گفت: این تعداد از میهمانان نوروزی در قالب دو هزار و ۸۶۱ نفر خانوار در سامانه اسکان فرهنگیان به ثبت رسیده است و پایگاه های ناحیه یک، ناحیه دو و قشم به ترتیب بیشترین پذیرش را داشته اند.

مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان عنوان کرد: مراکز اسکان فرهنگیان استان به تمام امکانات رفاهی مجهز شده‌اند و درمانگاه فرهنگیان نیز در خدمت مسافران نوروزی است.

قویدل افزود: درمانگاه فرهنگیان در ایام نوروز به جز یکم و سیزدهم فروردین از ساعت ۹ صبح لغایت ۹ شب در هر دو بخش پزشکی و دندانپزشکی فعال می باشد.

وی خاطر نشان کرد: بیش از ۳۵۰ آموزشگاه و مرکز رفاهی فرهنگیان با ۲۰ پایگاه پذیرش برای اسکان میهمانان نوروزی ۱۴۰۲ در استان در نظر گرفته شده است.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید