جمعه, ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۵:۲۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۰:۰۸

در سفر دکتر نوری به جزیره هنگام:


تأمین تجهیزات و فضاهای آموزشی،رفاهی مناسب، دغدغه وزیر آموزش و پرورش در سفر به جزیره هنگام/تهیه شناور استاندارد برای تردد دانش آموزان هنگام

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ،محمد قویدل،مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان درخصوص تصمیمات سفر وزیر به جزیره هنگام بیان داشت: با توجه به ظرفیت گردشگری و زیبایی های بکر وطبیعی جزیره هنگام، راه اندازی خانه معلم و تجهیز آن برای تأمین رفاه همکاران فرهنگی،از جمله تصمیمات وزیر در دومین سفرخود به هرمزگان بود. […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ،محمد قویدل،مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان درخصوص تصمیمات سفر وزیر به جزیره هنگام بیان داشت: با توجه به ظرفیت گردشگری و زیبایی های بکر وطبیعی جزیره هنگام، راه اندازی خانه معلم و تجهیز آن برای تأمین رفاه همکاران فرهنگی،از جمله تصمیمات وزیر در دومین سفرخود به هرمزگان بود.

وی در ادامه گفت: دراین سفر بازدید از فضاهای آموزشی انجام شد و تأمین وبهسازی فضاهای آموزشی مناسب برای دانش آموزان جزایر مورد تأکید قرار گرفت.

قویدل از حمایت وزیر آموزش وپرورش در زمینه تهیه شناور استاندارد برای تردد ایمن دانش آموزان از جزیره هنگام به قشم خبر داد و اذعان داشت: این امر با جدیت وفوریت ویژه ای برای سال تحصیلی آینده در دستور کار است.

مدیر کل آموزش وپرورش هرمزگان،نگاه متصدیان امر آموزش وپرورش به مسیر تعالی استان را سازنده دانست و خاطر نشان ساخت: با چنین حمایت های پیگیرانه ای که در دولت سیزدهم شاهد هستیم،قطعا دسترسی به تحقق اهداف ،میسرتر خواهد شد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید