شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۴:۳۵:۰۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۷:۲۹

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش هرمزگان:


جشن غنچه ها همزمان با روز جهانی کودک برگزار می شود /۴۲ هزار کودک هرمزگانی به پیش دبستانی می روند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حوریه حاجی زاده با تاکید بر اینکه کودکان ارزشمندترین سرمایه ملی هر جامعه ای محسوب می شوند و ما امانتداران این هدیه الهی هستیم، افزود: هفته ملی و روزجهانی کودک فرصت مغتنمی برای جلب توجه بیشتر مسئولین نسبت به مسائل و نیازهای این قشر از جامعه است. […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، حوریه حاجی زاده با تاکید بر اینکه کودکان ارزشمندترین سرمایه ملی هر جامعه ای محسوب می شوند و ما امانتداران این هدیه الهی هستیم، افزود: هفته ملی و روزجهانی کودک فرصت مغتنمی برای جلب توجه بیشتر مسئولین نسبت به مسائل و نیازهای این قشر از جامعه است.

وی که در جلسه برخط معاونین آموزش ابتدایی و آموزشی مناطق و شهرستان ها استان سخن می گفت، تصریح کرد: برای تحقق رسالت های تعلیم و تربیت مبتنی بر سند تحول بنیادین و تربیت تراز نظام معیار اسلامی، باید از ظرفیت نهادها، ارگان ها، دستگاه های اجرایی حداکثر استفاده شود.

این مسئول جلب توجه عمومی نسبت به اهمیت دوران کودکی، نیازها، ویژگی ها و خواسته های کودکان را فرصت تربیتی مناسبی برای کودکان عنوان کرد و گفت: بدون تردید کودکان پایه گذار فرهنگ غنی و همچنین شکل گیری هویت اسلامی ایرانی هستند.

حاجی زاده از معاونین مناطق خواستار معرفی کانون پرورش فکری کودکان و ظرفیت های آن به اولیا نوآموزان شد و گفت: پیش بینی برنامه های فرهنگی – تربیتی با محوریت اجرای برنامه ها مستقیماً با کودکان باشد تا اعتماد به نفس لازم را به دست آورند و در بدو ورود به فضای آموزشی و تربیتی، احساس استقلال و خودباوری کنند.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان در پایان فرصت تربیتی روز غنچه ها و هفته ملی کودک با شعار «کودکی بهتر ، زندگی بهتر» را مورد تاکید قرار داد و اظهار کرد: در راستای ماندگاری این ایام سرنوشت ساز برای نوگلان ایران اسلامی، برپایی جشن کودکستان ها و استقبال شاد و مهرورزانه از کودکان مورد تاکید است و باید از همه ظرفیت ها برای شکوه این جشن مهم بهره گرفته شود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید