شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۴۲:۴۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۱۰

اطلاعیه شماره «۳» آزمون استخدام پیمانی ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ استان هرمزگان

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ،به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ استان هرمزگان می­رساند: جهت بررسی مدارک و مستندات بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده ذیل […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ،به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، به اطلاع پذیرفته شدگان چند برابر ظرفیت آزمون استخدام پیمانی وزارت آموزش و پرورش ویژه رشته شغلی آموزگار ابتدایی و آموزگار استثنایی سال ۱۴۰۱ استان هرمزگان می­رساند: جهت بررسی مدارک و مستندات بر اساس جدول زمانبندی اعلام شده ذیل به آدرس «– بلوار امام حسین(ع)-جنب پمپ بنزین سامکو- دبیرستان نمونه دولتی جامعه الصادق مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک بندرعباس » با همراه داشتن مدارک حضور یابند.

مدارک لازم جهت ارائه در کارگروه بررسی مدارک و مستندات :

۱- تصویر کارنامه قبولی دریافت شده از سایت سنجش آموزش کشور .

۲- شش قطعه عکس تمام رخ ۴×۳ جدید پشت نویسی شده ( نام و نام خانوادگی- کدملی در پشت عکس درج شود).

۳-اصل شناسنامه و تصویر تمام صفحات شناسنامه (یک سری).

۴- اصل شناسنامه پدر داوطلب، همسر و فرزندان و تصویر صفحه اول و دوم ( یک سری).

۵- اصل کارت ملی و تصویر خوانا از پشت و روی کارت ملی (یک سری).

۶- اصل کارت پایان خدمت یا معافیت دائم (برادران) و یک برگ تصویر از آن.

۷- اصل دانشنامه یا اصل گواهی نامه موقت پایان تحصیلات براساس مدرک تحصیلی مجاز و یک برگ تصویر.

تذکر: در صورت عدم وجود اصل مدرک تحصیلی یا اصل گواهی موقت، می بایست کپی برابر اصل شده این مدارک از آموزش دانشگاه و یا دفاتر اسناد رسمی تحویل گردد.

۸- اصل معرفی‌نامه رسمی از سازمان بهزیستی برای معرفی شدگان از محل ظرفیت سهمیه ۳٪ معلولین. (با شماره و تاریخ مربوط به سال ۱۴۰۲)

۹- اصل گواهی مدرک تخصصی جهت حافظین قرآن دارای درجات ۱ تا ۳ تخصصی و یک برگ تصویر از آن ( صرفاً برای رشته های تحصیلی مربوط به گروه معارف اسلامی لحاظ خواهد شد).

۱۰– اصل معرفی نامه رسمی از بنیاد شهید و امور ایثارگران برای قبول شدگان از طریق سهمیه ایثارگری با ذکر نوع ایثارگری و درصد جانبازی .

۱۱- اصل معرفی نامه رسمی به تاریخ روز از نهاد و یگان اعزام کننده برای استفاده کنندگان از سهمیه رزمنده، فرزند و همسر رزمنده

تذکر: مراجع تایید مدت حضور داوطلبانه در جبهه ها عبارتند از:

الف: معاونت نیروی انسانی هر یک از رده های نیروهای مسلح در مورد رزمندگان متبوع خود

ب: معاونت نیروی انسانی سازمان بسیج مستضعفان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد بسیجیان و نیروهای مردمی اعم از مستخدمین دولت و صاحبان مشاغل و صنوف آزاد و افراد فاقد شغل

ج: معاونت توسعه و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در مورد جهادگران

۱۳- اصل سوابق تمام وقت در واحدهای دولتی آموزش و پرورش ( برای افرادی که دارای کبر سن می باشند)- موضوع تبصره ۳ بند ۱۱ بخش دوم شرایط عمومی داوطلبان- شامل :

۱- نیروهای خرید خدمات آموزشی : قرارداد تمام وقت شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی

۲- نیروهای نهضت سوادآموزی: تأییدیه همکاری با نهضت سوادآموزی بصورت تمام وقت از معاونت نهضت سوادآموزی اداره کل آموزش و پرورش استان محل خدمت

۱۴- اصل مدارک مشمولین آیین نامه جذب نخبگان و استعدادهای برتر

۱۵- داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد اطلاعیه سری سوم دفترچه، در آزمون شرکت نموده اند می بایست مدارک ذیل را ارائه نمایند:

*درارتباط با دارا بودن حداقل ۲ سال سابقه آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت فعالیت در هفته بر اساس قرارداد معتبر شامل:

الف)نیروهای حق التدریس:

الف-۱) ابلاغ کامپیوتری تدریس ممهور به مهر کارشناس آموزش مقطع مربوطه و تایید آموزش و پرورش شهرستان/منطقه محل خدمت (الزامی است)

الف-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)

ب) نیروهای خرید خدمات آموزشی:

ب-۱) قرارداد شخص با موسسه خرید خدمات آموزشی (الزامی است)

ب-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت (الزامی است)

ج) نیروهای نهضت سواد آموزی:

تاییدیه سوابق همکاری از معاونت نهضت سوادآموزی استان محل خدمت ( الزامی است)

د) مدارس غیردولتی:

د-۱) گواهی انجام کار با مهر و امضای مدیر آموزشگاه محل خدمت (الزامی است)

د-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و یا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

هـ) موسسات آموزشی، فرهنگی و تربیتی دارای مجوز از مراجع ذیربط

هـ-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر موسسه ( الزامی است)

هـ-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت ویا مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

و) نیروهای مهدکودک ها و پیش دبستانی ها دارای مجوز از وزارت آموزش و پرورش و سازمان بهزیستی کشور

و-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای مدیر مهدکودک یا پیش دبستانی ( الزامی است)

و-۲) تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت و مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

و-۳)نیروهای مهدکودک زیر مجموعه بهزیستی در صورت نداشتن گزینش نامه سازمان بهزیستی الزامی است.

ز) نیروهای دارالقرآن های دارای مجوز رسمی از سازمان تبلیغات اسلامی

ز-۱) گواهی انجام کار با قید تاریخ فعالیت با مهر و امضای ۱)مدیر دارالقرآن و یا ۲)سازمان تبلیغات اسلامی استان محل خدمت ( الزامی است)

ز-۲) مستندات مربوط به سوابق بیمه مطابق با زمان فعالیت با تایید سازمان تامین اجتماعی (الزامی است)

ر) نیروهای سرباز معلم

ر-۱) تاییدیه سوابق همکاری از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان محل خدمت

ر-۲)تاییدیه گزینش متناسب با نوع همکاری و مطابق با تاریخ فعالیت

ر-۳) ابلاغ تدریس در زمان سربازمعلم

ر-۴) فرم ۵۰۲

۱۶- داوطلبانی که با رشته های غیر مرتبط با شرایط احراز مندرج در دفترچه ثبت نام آزمون استخدامی و به استناد تبصره مندرج در صفحه ۵ دفترچه راهنمای آزمون مربوط به مشمولان حافظین قرآن درجات ۱ تا ۵ قرآن کریم در آزمون شرکت نموده اند، می بایست اصل مدرک تخصصی دارای درجات ۱ تا ۵، مورد تایید وزارت علوم و تحقیقات و وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و یک برگ تصویر از آن را ارائه نمایند.

۱۷- ارائه کد رهگیری مربوط به تأییدیه ارسال الکترونیکی فرم اطلاعات فردی و درج آن در فرم اعلام آمادگی جهت انجام فرایند ارزیابی تکمیلی الزامی است.

۱۸- با توجه به اطلاعیه سازمان اداری و استخدامی کشور، افرادی که بومی شهرستان را انتخاب نموده اند باید دارای یکی از شرایط زیر باشند:

الف- محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی باشد.

ب – در صورتی که محل تولد مندرج در شناسنامه داوطلب با محل مورد تقاضا یکی نباشد ارائه استشهادیه (پیوست اطلاعیه) مبنی بر ساکن بودن و داشتن حداقل ۱۰ سال سکونت در شهرستان محل مورد تقاضا الزامی است.

تذکر: با توجه بند های (۱۳،۷و۶) صفحه ۱۷ بخش تذکرات مهم دفترچه آزمون مربور،چنانچه داوطلب اطلاعات خلاف واقع برای بومی‌پذیری ارائه نماید پس از اعلام نتایج نهایی آزمون، در هر مرحله از فرایند استخدام حذف خواهد شد.

تذکر مهم : با توجه به اینکه استشهادیه ارائه شده از طریق نهادهای نظارتی استان مورد بررسی و صحت سنجی قرار خواهد گرفت، لذا در صورتی که مشخص گردد فرد مبادرت به ارائه گواهی غیرواقع نموده است در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد و متعاقب آن اقدامات قانونی علیه داوطلب اتخاذ خواهد گردید.

۱۹- داوطلب می بایست پس از اعلام نتایج توسط سازمان سنجش آموزش کشور ، از روز پنج شنبه مورخ ۱/۰۴/۱۴۰۲ حداکثر ظرف مدت۷۲ ساعت پس از آن با مراجعه به سامانه my.medu.ir نسبت به تکمیل فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز گزینش(عکس پرسنلی، تصویر تمامی صفحات شناسنامه، تصویر کارت ملی و سایر مدارک موردنیاز) اقدام نماید.جهت ورود به سامانه از طریق درگاه دولت و داشتن شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب الزامی می باشد.

تذکر: داوطلبانی که در زمان ثبت نام آزمون، کد ملی خود را به اشتباه در سامانه سازمان سنجش وارد نموده اند و در زمان مقرر مربوط به ویرایش اطلاعات نیز اقدام به اصلاح ننموده اند و برای ثبت اطلاعات در سامانه ی my.medu.ir مشکل ورود دارند؛ در زمان بررسی مدارک و مستندات، بعد از انطباق شناسنامه فرد با پورتال سنجش آموزش کشور و احراز هویت داوطلب توسط کارگروه بررسی مدارک، طبق مقررات به سایر مراحل معرفی خواهند شد.

۲۰ – کلیه نمون برگ های پیوست این اطلاعیه می بایست توسط داوطلبان پرینت و تکمیل گردد و در روز اعلام شده، تحویل گروه بررسی مدارک و مستندات گردد.

تذکرات مهم:

– همراه داشتن کلیه مدارک فوق در زمان اعلام شده الزامی است. در صورت نقص در مدارک، داوطلب به مرحله معاینات پزشکی و مصاحبه معرفی نگردیده و متعاقباً هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نمی باشد .

– عدم مراجعه متقاضی درمهلت اعلام شده براساس این اطلاعیه و همچنین اطلاعیه‌ها‌ی بعدی از سوی اداره کل آموزش و پرورش استان، برای شرکت درمرحله بررسی مدارک و مستندات و یا انجام ارزیابی تکمیلی و بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش، به منزله انصراف داوطلب از سایر مراحل استخدام تلقی می شود.

– در صورتی که مدارک داوطلبان از جمله مدارک تحصیلی، پایان خدمت یا معافیت دائم، سن، ایثارگری، معلولیت، سابقه همکاری تمام وقت با واحدهای دولتی آموزشی و تربیتی ( برای محاسبه حداکثر سن) و دارابون حداقل ۲ سال سابقه فعالیت آموزشی و تربیتی با حداقل ۱۰ ساعت در هفته و… مغایر با شرایط مندرج در دفترچه راهنمای ثبت نام امتحان مشترک فراگیر باشد، برای داوطلب حقی ایجاد نخواهد کرد و در هر مرحله از امتحان مشترک فراگیر( اعلام نتایج اولیه، مصاحبه استخدامی، گزینش و حتی در صورت پذیرش نهایی)، داوطلب از ادامه فرآیند جذب و استخدام حذف خواهد شد.

-با توجه به برگزاری فرآیند بررسی مدارک و مستندات، دقت در زمان بندی حضور با توجه به جدول زمانبندی در محل اعلام شده الزامی می باشد.

– داوطلبانی که به هر دلیل نتوانند در موعد اعلام شده نسبت به ارایه مدارک مورد نیاز اقدام نموده و یا در مراحل بعدی (معاینه پزشکی و مصاحبه ) حضور یابند ، به عنوان منصرف از استخدام شناخته خواهند شد و متعاقباً هیچ حقی برای این قبیل داوطلبان متصور نبوده و به منزله انصراف از استخدام تلقی خواهد شد.

زمان و مکان انجام فرایند ارزیابی تکمیلی، متعاقبا از طریق پورتال اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان اعلام خواهد گردید.

توجه: داوطلبان در صورت تایید در مرحله بررسی مدارک و مستندات و معاینات پزشکی، جهت سنجش و ارزیابی تکمیلی به حوزه ارزیابی مربوطه معرفی خواهند گردید.

توجه: داوطلبان نمونه فرم را دریافت و پس از تکمیل به کارگروه بررسی اسناد و مدارک تحویل نمایند.

دانلود فرم

۱۴۷۴۱۴fbMaqJjFx1A6GupXO

 

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید