شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۹:۰۴:۳۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۸ شهریور ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۰

معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئيس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکتهای مردمی کشور؛


معلم عنصر اصلی تربیت نیروی انسانی و عامل جامعه سازی‌ ،خودسازی و تمدن سازی است

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان درجلسه شورای آموزش‌وپرورش کیش شرکت کرد و گفت: این جلسه با حضور احمد محمود زاده معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکتهای مردمی وزارت، رحیم سرهنگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد کیش، عابدی مدیرکل […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش‌وپرورش استان هرمزگان درجلسه شورای آموزش‌وپرورش کیش شرکت کرد و گفت: این جلسه با حضور احمد محمود زاده معاون وزیر و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و مشارکتهای مردمی وزارت، رحیم سرهنگی رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان‌ منطقه آزاد کیش، عابدی مدیرکل امور شوراها و مناطق آزاد تجاری وزارت آموزش‌وپرورش، مهدی باوقار مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس و اعضای شورا برگزار گردید.

قویدل دستور کارهای جلسه مذکور را بررسی وضعیت فضاهای آموزشی، تأمین نیروی انسانی، تأمین مسکن فرهنگیان و صدور مجوز مدارس هیئت‌امنایی عنوان کرد.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش در این جلسه از نگاه ویژه سازمان به مقوله آموزش‌وپرورش خبر داد و اظهار داشت: با کمال جدیت همکاری لازم را در زمینه های مختلف اعم از تعمیر و تجهیز مدارس برای سال تحصیلی جدید آغاز کرده ایم و با جدیت ادامه خواهیم داد. وی اولویت دادن به حوزه آموزش‌وپرورش را از مهم‌ترین اهداف خواند.

در ادامه معاون وزیر آموزش‌وپرورش و رئیس سازمان مدارس و مراکز غیردولتی و توسعه‌ مشارکتهای مردمی با ابلاغ سلام ویژه وزیر آموزش‌وپرورش و قدردانی از اقدامات انجام‌شده تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و برنامه‌ریزی کیفیت مدارس در منطقه آزاد را به بالاترین سطح ارتقا دهیم و با حسن همکاری و رویکرد فرهنگی و تعامل بین منطقه آزاد، استان هرمزگان و وزارتخانه متبوع فضا و امکانات بهتری در زمینه‌های آموزشی، پرورشی و معیشتی فراهم کنیم.

ایشان با اشاره به اینکه معلم، عنصر اصلی تربیت نیروی انسانی که عامل جامعه سازی‌، خودسازی و تمدن سازی است افزود باید با همفکری و هم‌اندیشی نگاه بارزتری به فرهنگیان داشته باشیم که در این راستا دولت و وزارتخانه اهتمام جدی دارند. تا با استفاده از ظرفیت‌های موجود شرایطی در شان معلم را برای فرهنگیان عزیز فراهم نمایند.

محمد قویدل از نگاه ویژه استاندار هرمزگان به مقوله آموزش‌وپرورش در زمینه های مختلف تقدیر و از تخصیص ۹۰ درصدی بودجه به آموزش‌وپرورش طبق مصوبه شورای برنامه‌ریزی در سال گذشته خبر داد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید