پنجشنبه, ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۵:۲۵:۳۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان:


کارگروه های بررسی اعتراضات رتبه بندی در استان و کشور تشکیل و کار خود را آغاز می کنند

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل گفت: تلاش در جهت احقاق حق همکاران فرهنگی باید در راس امور باشد و حقوق بحق آنان به طور کامل پیگیری و رسیدگی و ثبت و تایید شود. نکات مثبت رتبه بندی و محاسن آن به اطلاع عموم برسد و اشکالت موجود در مسیر این […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل گفت: تلاش در جهت احقاق حق همکاران فرهنگی باید در راس امور باشد و حقوق بحق آنان به طور کامل پیگیری و رسیدگی و ثبت و تایید شود.

نکات مثبت رتبه بندی و محاسن آن به اطلاع عموم برسد و اشکالت موجود در مسیر این امر مهم و ارزشمند بررسی و رفع شود.

مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان از برپایی میزهای تکریم و پاسخگویی به رتبه بندی در اداره کل و کلیه ادارات آموزش و پرورش استان خبر داد و گفت: و در جهت تکریم و حفظ کرامت همکاران پاسخگویی شایسته توسط عوامل دست اندرکار صورت پذیرد.

وی ادامه داد: به منظور رسیدگی و پاسخگویی اعتراضات رتبه بندی کارگروه های آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، پرورشی-تربیت بدنی و پشتیبانی تکمیل و فعالیت خود را بر اساس دستورالعمل و رسیدگی به اعتراضات در بستر سامانه آغاز خواهند کرد،کارگروه های مذکور اعتراضات را مورد بررسی دقیق و اصولی قرار خواهند داد.

محمد قویدل افزود: تایید رتبه ۱ و ۲ توسط هیئت ممیزه استان انجام می شود و رتبه ۳، ۴ و ۵ نیز بررسی آن در سامانه انجام و پس از مشخص شدن امتیاز، به صورت سیستمی جهت تایید نهایی به هیات ممیزه مرکزی ارسال می گردد.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید