پنجشنبه, ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۲:۰۰:۴۴
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۲:۱۰

راه اندازی بیست وسومین منطقه آموزشی استان هرمزگان


اداره آموزش و پرورش منطقه لیردف افتتاح شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، با حضور محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و جمعی از مسئولان شهرستان جاسک اداره آموزش و پرورش منطقه لیردف، بیست و سومین منطقه آموزشی استان هرمزگان افتتاح شد. محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این باره گفت : با […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، با حضور محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان و جمعی از مسئولان شهرستان جاسک اداره آموزش و پرورش منطقه لیردف، بیست و سومین منطقه آموزشی استان هرمزگان افتتاح شد.

محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان در این باره گفت : با حمایت های مقام عالی وزارت، استاندار هرمزگان مجوز راه اندازی این منطقه آموزشی به عنوان بیست و سومین اداره آموزش و پرورش استان هرمزگان از سوی وزارت آموزش و پرورش صادر گردید.

با همراهی و همکاری معتمدین منطقه لیردف فضای اداره آموزش و پرورش تعیین، و پس از تجهیز ، امروز ۲۷بهمن ماه ۱۴۰۱ افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.

در کمترین زمان ممکن تجهیزات و خدمات رسانی ساختمان اداره مذکور را انجام دادیم و امروز به لطف خدا شاهد افتتاح این اداره آموزش و پرورش بودیم.

امیدواریم با راه اندازی این منطقه آموزشی شاهد ارائه خدمات بیشتر به مدارس،فرهنگیان و دانش آموزان باشیم.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید