شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۲۷:۵۰
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۲۲:۵۲

استاندار هرمزگان در جلسه شورای آموزش‌ و پرورش استان:


زمینه بورسیه شدن دانش‌آموزان مستعد توسط صنایع ایجاد شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهندس مهدی دوستی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان بیان‌کرد: زمینه‌ای فراهم شود تا دانش‌آموزان در سه سال آخر تحصیل خود توسط صنایع بورسیه شوند و این موضوع می‌تواند از مهرماه با بورسیه کردن ۳۰ دانش‌آموز هنرستان فولاد با اولویت دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار عملیاتی شود‌‌. […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهندس مهدی دوستی در نشست شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان بیان‌کرد: زمینه‌ای فراهم شود تا دانش‌آموزان در سه سال آخر تحصیل خود توسط صنایع بورسیه شوند و این موضوع می‌تواند از مهرماه با بورسیه کردن ۳۰ دانش‌آموز هنرستان فولاد با اولویت دانش‌آموزان مناطق کم‌برخوردار عملیاتی شود‌‌.

وی افزود: با توجه به حجم بالای عملیات اجرایی در حوزه مدارس استان ضروری است، توسط مسئولان اداره کل آموزش و پرورش سهم وزارت آموزش و پرورش در احداث مدارس استان طبق تفاهم نامه‌ی امضا شده محقق شود.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان با تاکید بر فراهم نمودن زیرساخت‌های ‌خوابگاهی برای دانش‌آموزان دختر، بیان‌کرد: با توجه به اینکه دختران امروز مادران فردای جامعه هستند اگر مادران باسواد باشند مطمئنا مادر باسواد فرزند بی‌سواد را تربیت نمی‌کند و این موضوع باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به کمبودهای کلاس‌های درس استان در آغاز سال تحصیلی پیش‌رو بیان کرد: به منظور ایمن‌سازی مدارس شرکت توزیع برق استان ماموریت دارد که ایمنی شبکه برق‌رسانی تمام مدارس استان را مورد بررسی قرار دهد.

دوستی خاطرنشان‌کرد: در تعمیرات مدارس، یکی از اولویت‌های مهم ایمن‌سازی سیستم برق‌ رسانی مدارس است و اگر در این زمینه عیوبی وجود دارد باید مرتفع شود.

وی با اشاره به راه‌اندازی مدرسه مجازی در استان هرمزگان، عنوان‌کرد: با توجه به آسیب‌هایی که ممکن است در مدارس مجازی وجود داشته باشد افرادی که می‌خواهند در این نوع مدرسه تحصیل داشته باشند باید تاییدیه‌ی شورای آموزش و پرورش را داشته باشند.

وی با تاکید بر لزوم توزیع قرص آهن در مدارس دخترانه، بیان داشت: اقدامات انجام شده در جلسه آتی شورا گزارش داده شود.

استاندار هرمزگان با اشاره به اهمیت شورای آموزش و پرورش گفت: جلسات شورای آموزش و پرورش در تمام شهرستان‌ها و بخش‌ها باید برگزار شود و گزارش و صورت جلسه‌ی آن را برای ما ارسال شود.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید