جمعه, ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۴۷:۰۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۱۳:۱۸

مدیر کل آموزش و پرورش استان هرمزگان طی نشست با مدیران هنرستان‌های جوار استان اشاره کرد:


نگاه ویژه استاندار هرمزگان به آموزش و پرورش علت کسب جایگاه نخست کشوری استان در توسعه آموزش های فنی و مهارتی و هنرستان‌های جوار

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم و روز ملی خلیج فارس همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهدای خلیج فارس گفت: برگزاری این جلسه موجب این شد که از نزدیک در جریان آخرین وضعیت […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، محمد قویدل مدیرکل آموزش و پرورش استان هرمزگان ضمن تبریک پیشاپیش به مناسبت هفته گرامیداشت مقام معلم و روز ملی خلیج فارس همراه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا خصوصاً شهدای خلیج فارس گفت: برگزاری این جلسه موجب این شد که از نزدیک در جریان آخرین وضعیت کار هنرستان‌ها قرار بگیریم.

وی افزود: به حمدالله یک سری مشکلات و تنگناهایی که در نشست قبلی بود رو به کاستی گذاشته و اقداماتی همچون پیگیری مشکلات و کاستی‌های هنرستان جوار نفت و بعضی از موارد دیگر همچون هنرستان جوار فولاد که بعضی از تجهیزات را تحویل نگرفته بود نیز در حال حاضر تحویل گرفته است.

مدیرکل آموزش و پرورش اظهار داشت: جایی که ما میبایست بصورت متمرکز کماکان در آن ورود کنیم، بحث رفع چالش‌هایی هست که این مدارس در حوزه پیگیری با دستگاه‌ها دارند، چون مناطق معمولاً در پیگیری با این دستگاه‌ها با یک سری مشکلاتی مواجه می‌شوند و موانعی سد راهشان در حرکت رو به جلو قرار می‌گیرد که نیازمند آن است در این خصوض حوزه متوسطه موارد مطرح شده در این جلسه را ضمن تقسیم بندی و تفکیک به صورتی که یک سری مسائل را با تعیین فرصتی زمانی ۱۰ روزه خود منطقه حل کند. برخی از مشکلات مناطق در سطح استان است که از سوی ما پیگیری های لازم صورت خواهد پذیرفت و برخی نیز از سمت وزارتخانه بررسی و حل خواهد شد.

وی اظهار داشت: سعی خواهد شد که قبل از شروع امتحانات مجدداً نشستی برگزار شود و نتایج پیگیری مسائل در آن جلسه مطرح گردد و مشخص شود کدام یک از موضوعات پیگیری و حل شده است.

وی بیان داشت: درخواستی که از مدیران هنرستان‌ها دارم این است که ما باید از مرحله مشکلات سخت‌افزاری و تجهیزات عبور کنیم و به مشکلات اصلی بپردازیم و روی این موضوعات بیشتر تمرکز کنیم.

وی تاکید کرد: اصل کار این است که آیا این هنرجویی که وارد هنرستان شما شده بعد از سه سال شایستگی‌های مدنظر را بدست آورده یا خیر و اگر خیر، باید ببینیم مشکل کار از کجاست.

وی در بحث تغییر رشته و توسعه رشته‌ها عنوان کرد: بحث توسعه رشته های هنرستانی تا بیستم اردیبهشت ماه اعلام خواهد شد و تاکید میکنم به سرعت بحث تعیین و تکلیف رشته‌ها حل شود تا مردم و متقاضیان ورود به هنرستان ها معطل این مسئله قرار نگیرند.

وی خاطرنشان کرد: در همین جا لازم می‌دانم که از زحمات مهندس دوستی استاندار هرمزگان که توجه خاصی نسبت به توسعه هنرستانی در استان داشته و دارند و همین عامل هم باعث شد که ما جایگاه اول را در بین هنرستان‌های کشور کسب کنیم تقدیر و تشکر کنم.

وی ابراز امیدواری کرد: انشالله بزودی بتوانیم مسائل و مشکلات، کاستی‌ها و نقایص کار را حل کنیم تا شما مدیران با دغدغه کمتری برای سال آینده هم ثبت نام را انجام دهید و هم با کیفیت بهتری موارد لازم را اجرایی کنید.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید