جمعه, ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ / ۱۸:۱۰:۱۱
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۸

با حضور وزیر کشور ؛


از استاندار هرمزگان قدردانی شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهندس مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این نشست از مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و رئیس شورای آموزش و پرورش استان، بابت تلاش، اهتمام و حمایت و همراهی لازم با مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان درجهت توسعه هنرستان های […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، مهندس مهدی کاظمی معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در این نشست از مهندس مهدی دوستی استاندار هرمزگان و رئیس شورای آموزش و پرورش استان، بابت تلاش، اهتمام و حمایت و همراهی لازم با مجموعه اداره کل آموزش و پرورش استان هرمزگان درجهت توسعه هنرستان های جوار صنایع در استان هرمزگان و آمادگی کامل استان در برگزاری امتحان نهایی تقدیر کرد.

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: پس از جلسه دو سال گذشته وزیر کشور در راستای تقویت و توسعه آموزش های فنی و حرفه ای ۲ ابلاغیه صادر کرد.

در سال گذشته ۲/۲ درصد توسعه داشته ایم که شهرستان های استان تهران ، خوزستان ، خراسان شمالی و کهگیلویه و بویر احمد بیشترین سهم توسعه را به خود اختصاص دادند.

در بخش هنرستان های جوار نیز از حمایت ۳ استاندار در استان های هرمزگان، یزد و اصفهان تشکر و قدرانی می شود که بیشترین سهم را داشته اند.

با توسعه و گسترش هنرستان های جوار کارخانه که مستلزم حمایت ویژه استانداران سراسر کشور است دغدغه و مسئله اساسی کشور که اشتغال است حل می شود.

در پایان از حمایت های رضا مراد صحرایی سرپرست وزارت آموزش و پرورش، استانداران و مدیران کل آموزش فنی و حرفه ای در سراسر کشور در خصوص تقویت آموزش های مهارتی به ویژه توسعه آموزش فنی و حرفه ای در هنرستان ها در دوره متوسط قدردانی شد.

این نشست مشترک صبح امروز ۲۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ در محل سالن پیامبر اعظم (ص) وزارت کشور برگزار گردید.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید