شنبه, ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۱۶:۳۱:۵۸
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۰۷ تیر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

از افتخارآفرینان المپیادهای جهانی ریاضیات ناحیه یک بندرعباس تجلیل شد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، از دانش آموزان عضو پژوهش سرای دانش آموزی شهید اصغر قاسمی که موفق به کسب مقامهای جهانی المپیادهای بین المللی ریاضیات شده بودند با حضور دکتر سالاری رئیس مدارس غیردولتی استان، مسلم بازیارنسب مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ، حاجی زاده معاونت آموزشی ناحیه ، محرمخانی […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو ، از دانش آموزان عضو پژوهش سرای دانش آموزی شهید اصغر قاسمی که موفق به کسب مقامهای جهانی المپیادهای بین المللی ریاضیات شده بودند با حضور دکتر سالاری رئیس مدارس غیردولتی استان، مسلم بازیارنسب مدیریت آموزش و پرورش ناحیه یک ، حاجی زاده معاونت آموزشی ناحیه ، محرمخانی مدیریت پژوهش سرای شهیداصغر قاسمی ، عامری کارشناس مسئول امور مشارکتهای ناحیه با همکاری موسسه خیام تنها نماینده رسمی ریاضیات ببراس و کانگورو در استان هرمزگان ، در محل سالن کوروش گرمساری تجلیل شدند.
در این مراسم از ۸۰ دانش آموز برگزیده در پایه های اول ابتدایی تا یازدهم که در المپیادهای بین المللی ببراس و کانگورو مدال و دیپلم افتخار کسب کردند تجلیل شد
مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک ضمن تقدیر از دانش آموزان و عوامل و دست اندر کاران در کسب این موفقیت عنوان نمود: هر جامعه ای که ارزش علم ، دانش و پژوهش را بداند ، پژوهشگر را هم ارج می نهد و هم در صدر می نشاند .
و تاکید نمودند حمایت از نخبگان استان وظیفه اصلی ما می باشد. المپیاد ریاضی مدارس آسیا ( SASMO ) بزرگترین رویداد علمی دانش آموزی در سطح آسیا است که همه ساله با حضور ده ها هزار دانش آموز از کشورهای آسیایی در پایه های اول تا دوازدهم برگزار می شود.
هدف از برگزاری این المپیاد شناسایی، آماده سازی و تشویق دانش آموزان مستعد آسیایی و ارزیابی میزان رشد هر ساله این دانش آموزان است که در نهایت افرادی خلاق و متفکر به جامعه معرفی می شوند.
المپیاد ریاضی SASMO امسال در ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۲ به صورت حضوری و با شرکت بیش از ۴۵۰۰۰ دانش آموز مستعد و علاقمند به علم ریاضی از ۳۱ کشور آسیایی برگزار گردید که در این بین دانش آموزان بااستعداد و خلاق عضو پژوهش سرای دانش آموزی شهید اصغر قاسمی ناحیه یک بندرعباس، با کسب ۸ مدال طلا، ۲۱ مدال نقره، ۸ مدال برنز و ۳ دیپلم افتخار ، خوش درخشیدند.
این دانش آموزان از ۲۰ مدرسه ناحیه یک بندرعباس با همکاری پژوهش سرای دانش آموزی شهید اصغر قاسمی و زیر نظر آموزشگاه ریاضی پژوهان برای حضور در المپیاد ریاضی SASMO آمادگی لازم را کسب کرده اند.

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید