جمعه, ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ / ۰۱:۳۸:۱۹
دسته بندی: اخبار هرمزگان
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۳

اداره آموزش و پرورش لیردف راه اندازی خواهد شد:


مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان از ساختمان مد نظر اداره آموزش و پرورش شهر لیردف بازدید کرد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش از راه اندازی اداره آموزش و پرورش لیردف خبر داد ، قویدل با حضور در شهر لیردف از ساختمان مد نظر اداره آموزش و پرورش بازدید کرد. قویدل همچنین با حضور در بخشداری لیردف با بخشدار ، اعضای شورای شهر، شهردار، […]



به گزارش پایگاه خبری تحلیلی معلمان پیشرو، محمد قویدل مدیر کل آموزش و پرورش از راه اندازی اداره آموزش و پرورش لیردف خبر داد ، قویدل با حضور در شهر لیردف از ساختمان مد نظر اداره آموزش و پرورش بازدید کرد.
قویدل همچنین با حضور در بخشداری لیردف با بخشدار ، اعضای شورای شهر، شهردار، خیرین ، معتمدین و فرهنگیان دیدار و گفتگو کرد.
مدیر کل آموزش و پرورش هرمزگان ضمن تقدیر از تلاش و همراهی همه افراد مذکور عنوان کرد شروع کارها تا حصول نتیجه و رسیدن به انجام از مهمترین اهداف ماست. در خصوص راه اندازی ساختمان اداری شهر لیردف نیز بر ضرورت همکاری کلیه دست اندرکاران دولتی و مردمی تاکید و افزود باید در این امر مهم همگی دست در دست هم تلاش نماییم تا نتیجه نهایی کار که راه اندازی اداره آموزش و پرورش شهر لیردف است را شاهد باشیم. قویدل ضمن اشاره به وجود برخی مشکلات زیرساختی افزود با تلاش همه جانبه امکان این امر میسر است و باید بر تامین نیروی بومی و ماندگار منطقه توجه ویژه داشته باشیم.
وی در ادامه ارتقاء کیفیت آموزشی را بسیار مهم عنوان و افزود : می بایست با جدیت و حساسیت ویژه به آن نگاه شود زیرا برای پیشرفت تنها اداره و مدرسه کافی نیست بلکه سطح علم و دانش دانش آموزان است که موجب توسعه منطقه و پیشرفت آن میشود محمد قویدل ضمن تقدیر از وزیر آموزش و پرورش ، استاندار هرمزگان، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی و کلیه کسانی که در خصوص راه اندازی اداره آموزش و پرورش لیردف و اخذ مجوز آن تلاش نمودند خاطرنشان ساخت به زودی مراحل انجام امورات تعمیر و تجهیز آن آغاز و با حضور مسئولین به بهره برداری و در اختیار مردم قرار خواهد گرفت .

برچسب های :

نظرات و تجربیات شما

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نظرتان را بیان کنید